• Anonym (Brud med dålig fantas­i)
    Sun 6 Oct 2019 22:03
    4263 visningar
    9 svar
    9
    4263

    Tips på mer kinky sex?

    Som titeln lyder, vad har ni för tips för att få ett mer kinky sexliv?

    Jag personligen älskar att experimentera i sängen när jag har en stabil partner. Jag har för tillfället en ?kk? som jag träffar ungefär en gång varannan månad då han bor i Uppsala och jag i Sthlm. Men han kommer iallafall ner hit i början av veckan och jag söker nu lite tips för att vi ska kunna ha ett mer spicy sex. Vi har använt vibrator och rep/skärp tidigare och hårdare tag runt hår, hals och lite överallt är alltid givet. Älskar när han dominerar mig och sexet kan jag inte klaga på men skulle tycka det vore kul att testa något nytt.

    Några förslag?

  • Svar på tråden Tips på mer kinky sex?
  • Anonym (K)
    Sun 6 Oct 2019 22:06
    #1

    Hur har rep och skärp använts? För att bindas med?

  • Anonym (Brud med dålig fantas­i) Trådstartaren
    Sun 6 Oct 2019 22:12
    #2
    Anonym (K) skrev 2019-10-06 22:06:29 följande:

    Hur har rep och skärp använts? För att bindas med?


    Ja precis, han har bundit fast mina armar och ben och sedan gjort lite vad han vill då jag blir mer maktlös när jag inte har kontroll, ;)
  • Anonym (K)
    Sun 6 Oct 2019 22:14
    #3
    Anonym (Brud med dålig fantasi) skrev 2019-10-06 22:12:38 följande:

    Ja precis, han har bundit fast mina armar och ben och sedan gjort lite vad han vill då jag blir mer maktlös när jag inte har kontroll, ;)


    Har du provat att få smisk på stjärten över hans knän?

    Det behöver inte vara hårt, man får prova hur långt man vill gå men det kan vara otroligt eggande.
  • Sun 6 Oct 2019 22:36
    #4

    Har ni blandat in kiss?

    Verkar vara lite inne här mellan varven.

  • Anonym (Mi)
    Sun 6 Oct 2019 22:46
    #5
    Anonym (K) skrev 2019-10-06 22:14:05 följande:

    Har du provat att få smisk på stjärten över hans knän?

    Det behöver inte vara hårt, man får prova hur långt man vill gå men det kan vara otroligt eggande.


    Jaaaa, det är så hett! Upptäckte tjusningen med smisk för 2 år sedan och är helt fast i det.
  • Anonym (M)
    Mon 7 Oct 2019 00:09
    #6

    Kolla porrfilm och få lite inspiration.

    Menar du att ni bara kan träffas varannan månad pga avståndet eller varför nämner du det? Uppsala och Sthlm ligger ju nästgårds, det går ju utmärkt att träffas betydligt oftare än varannan månad.

  • älskam­igmuch­o
    Sat 12 Oct 2019 03:46
    #7

    Finns ju hur mycket kul o spännande som helst.... vet ju inte hur långt o hårt ni vill ha det men jag har massa förslag... om du vill att jag ska ge mer konkreta tips på kinky sex kan du alltid pma mig...

  • Sat 12 Oct 2019 20:37
    #8

    Bara en tanke: Det är ca 7 mil mellan Uppsala och Sthlm. Det går pendeltåg. Det finns motorväg. Och ni kan pga avståndet bara träffas varannan månad???

    Ja, herregud, ni sörlänningar alltså...,

  • Sat 12 Oct 2019 20:40
    #9
    korngryn skrev 2019-10-12 20:37:17 följande:

    Bara en tanke: Det är ca 7 mil mellan Uppsala och Sthlm. Det går pendeltåg. Det finns motorväg. Och ni kan pga avståndet bara träffas varannan månad???

    Ja, herregud, ni sörlänningar alltså...,


    De kanske upptäcker att man inte behöver åka runt Mälaren.

    (Ja, det var elakt)
Svar på tråden Tips på mer kinky sex?