• UlrikaLagunoff

    Ser ni något till streck?

    Hej! Jag har hormonspiral men min mens är sen och den är annars exakt på dagen. Tog ett test idag och blev så himla himla osäker (samt nojig) då jag inte riktigt känner att det är rätt tid för mig att få ett till barn nu, jag kan skymta ett svagt streck men det kan lika gärna bara vara ett spökstreck. Så min fråga är, vad ser ni?

  • Svar på tråden Ser ni något till streck?
  • UlrikaLagunoff
    Orkide skrev 2019-10-07 19:51:14 följande:

    Svårt när bakgrunden är mörk. Prova med vit bakgrund.




    Åh, har redan kastat testet men det här var väl det närmaste vit bakgrund jag hade.
  • Majja92

    Är det RFSU testa tidigt?

    Isåfall rekommenderar jag stark att ta ett annat märke, fick jätte starkt spökstreck med dom för någon månad sen :(

    Jag har plussat med dom också, men för att vara säker rekommenderar jag att testa med något annat märke också :)

    Såhär såg mitt falska positiva ut, fick plocka isär det dock då hela fönstret var repigt.

    Håller tummarna för en graviditet <3

  • Kikoyus87

    Tycker mig kunna se ett streck. Dock osäker. Vilken spiral har du? Undrar för att jag själv har hormonspiral.

  • Anonym (Svagt)

    Ser ett svagt sträck. Hade sådär svagt. Tog clearblue som visade veckor var gravid men slutade dck i missfall

  • UlrikaLagunoff
    Kikoyus87 skrev 2019-10-07 22:24:30 följande:

    Tycker mig kunna se ett streck. Dock osäker. Vilken spiral har du? Undrar för att jag själv har hormonspiral.


    Kyleena
  • Anonym (Ellie)
    UlrikaLagunoff skrev 2019-10-07 19:35:02 följande:

    Hej! Jag har hormonspiral men min mens är sen och den är annars exakt på dagen. Tog ett test idag och blev så himla himla osäker (samt nojig) då jag inte riktigt känner att det är rätt tid för mig att få ett till barn nu, jag kan skymta ett svagt streck men det kan lika gärna bara vara ett spökstreck. Så min fråga är, vad ser ni?


    Jag ser ett sagt streck. Svårt att säga om det är ett spökstreck eller om det är positivt. Du kanske måste vänta lite och ta ett nytt...eller ta ett testa tidigt och se om du kan få ett tydligare besked...

    Om du är gravid så behöver du nog kolla upp det så att du inte får utomkvedshavandeskap. Och om du är gravid och behålla barnet så antar jag att man borde ta ut spiralen direkt. 
  • Anonym (Ellie)
    UlrikaLagunoff skrev 2019-10-07 19:35:02 följande:

    Hej! Jag har hormonspiral men min mens är sen och den är annars exakt på dagen. Tog ett test idag och blev så himla himla osäker (samt nojig) då jag inte riktigt känner att det är rätt tid för mig att få ett till barn nu, jag kan skymta ett svagt streck men det kan lika gärna bara vara ett spökstreck. Så min fråga är, vad ser ni?


    Jag ser ett sagt streck. Svårt att säga om det är ett spökstreck eller om det är positivt. Du kanske måste vänta lite och ta ett nytt...eller ta ett testa tidigt och se om du kan få ett tydligare besked...

    Om du är gravid så behöver du nog kolla upp det så att du inte får utomkvedshavandeskap. Och om du är gravid och behålla barnet så antar jag att man borde ta ut spiralen direkt. 
Svar på tråden Ser ni något till streck?