• Touma
    Tue 8 Oct 2019 01:09
    241 visningar
    2 svar
    2
    241

    Kreditförfrågan

    En snabb fråga, kan ett företag dra tillbaka en kreditförfrågan som ej ställt frågan om godkännande?

    Jag vill ta ett bolån snart och försöker rensa alla mina kreditförfrågningar, hade 3 stycken , 1 skulle bort imorgon den 9/10 då skulle jag bara ha 2 stycken kvar som går bort den 10/02-2020 men nu har ju en bostadsföretag tagit ett kreditförfrågan för att jag sökt en lägenhet som jag ej fått men står 4:e i kö, kan dem dra tillbaka den?

    Vad är gränsen för förfrågningar när det gäller bolån? Jag blir så besviken och ledsen ???????????? jag som ville får bort allt!!!!

  • Svar på tråden Kreditförfrågan
  • Tue 8 Oct 2019 01:30
    #1

    Men jisses, 3 kreditförfrågningar totalt är mindre än de flesta gör i månaden. Det är ju inte betalningsanmärkningar du har.


    If you have a daughter, be her hero. If you have a son, be his role model. If you have a child, be their heroic role model
  • Touma
    Tue 8 Oct 2019 01:36
    #2

    Ja men jag vill inte sabba allt inför bolånet! Jag vet ju inte hur många max man får ha när man ska ansöka om bolån ... har väntat på det rätt länge ju =(


    AniieeHär skrev 2019-10-08 01:30:20 följande:

    Men jisses, 3 kreditförfrågningar totalt är mindre än de flesta gör i månaden. Det är ju inte betalningsanmärkningar du har.


Svar på tråden Kreditförfrågan