• Anonym (???)

    Kan jag vara pappan?

    Jag träffade en tjej ett kort tag. Några veckor. Sedan dumpade hon mig. Vi hade sex ett stort antal gånger för så kort tid, utan kondom fast av skäl jag inte vill säga inte vaginalsex. Oralt och analt enbart. Inte vaginalt. Uppskattningsvis kanske 50-60ggr eller lite mer på c:a en månad.

    Nu är hon gravid, vet ej vilken månad. Men möjligt tidsmässigt tror jag? Kan jag vara pappan?

  • Svar på tråden Kan jag vara pappan?
  • Anonym (japp)

    Ja, det kan du vara.

    Spermierna rinner ofta ur anus ned mot slidöppningen och då är risken hög att kvinnan blir gravid.

    Använd kondom om du inte vill bli pappa.

  • Anonym (kanske)

    Ja, hon kan ju medvetet ha tagit sperma med fingrarna och fört till rätt ställe.

  • Anonym (Donator)

    Skulle hon använda dig som spermadonator skulle hon nog vilja att du sprutade i fittan på henne. Skulle tro att hon är en manslukerska och att hon bara utnyttjat dig för sex. Att hon skulle spara din sperma och föra upp i sig själv låter osannolikt i mina öron.

  • Anonym (E)

    Du kan vara, men troligen inte. Säger hon att hon är det eller undrar du bara rent allmänt?

  • Anonym (???)
    Anonym (E) skrev 2019-10-09 09:35:19 följande:

    Du kan vara, men troligen inte. Säger hon att hon är det eller undrar du bara rent allmänt?


    Jag undrar för att hon är gravid men jag vet inte vilken månad hon är gravid i. Det är lite komplicerat med kultur osv.
    Anonym (Donator) skrev 2019-10-09 09:14:43 följande:

    Skulle hon använda dig som spermadonator skulle hon nog vilja att du sprutade i fittan på henne. Skulle tro att hon är en manslukerska och att hon bara utnyttjat dig för sex. Att hon skulle spara din sperma och föra upp i sig själv låter osannolikt i mina öron.


    Helt fel uppfattning om henne där. Hon är en väldigt fin tjej och inte en manslukerska.

  • Anonym (E)
    Anonym (???) skrev 2019-10-10 16:32:49 följande:

    Jag undrar för att hon är gravid men jag vet inte vilken månad hon är gravid i. Det är lite komplicerat med kultur osv.Helt fel uppfattning om henne där. Hon är en väldigt fin tjej och inte en manslukerska.


    I så fall troligen inte du. Hur vet du att hon är gravid, syns det? Och när var du med henne? Vi kanske kan hjälpa dig att räkna ut på ett ungefär om det är tidsmässigt möjligt?
  • Anonym (empty)
    Anonym (???) skrev 2019-10-10 16:32:49 följande:
    Jag undrar för att hon är gravid men jag vet inte vilken månad hon är gravid i. Det är lite komplicerat med kultur osv.
    Anonym (Donator) skrev 2019-10-09 09:14:43 följande:

    Skulle hon använda dig som spermadonator skulle hon nog vilja att du sprutade i fittan på henne. Skulle tro att hon är en manslukerska och att hon bara utnyttjat dig för sex. Att hon skulle spara din sperma och föra upp i sig själv låter osannolikt i mina öron.


    Helt fel uppfattning om henne där. Hon är en väldigt fin tjej och inte en manslukerska.

    En fin tjej som har analsex 2 ggr om dan i en månads tid? Är det ens fysiskt möjligt?
  • Anonym (E)
    Anonym (empty) skrev 2019-10-10 16:50:20 följande:

    En fin tjej som har analsex 2 ggr om dan i en månads tid? Är det ens fysiskt möjligt?


    Det står ju analt och oralt. Så de har ju inte enbart haft analsex. Dessutom kan man räkna med att män alltid överdriver sina sexuella prestationer.
  • Anonym (Ha ha ha)
    Anonym (empty) skrev 2019-10-10 16:50:20 följande:

    En fin tjej som har analsex 2 ggr om dan i en månads tid? Är det ens fysiskt möjligt?


    Så har man analsex 2gggr om dan är man inte en fin tjej.. Är du påriktigt?
  • Anonym (???)
    Anonym (E) skrev 2019-10-10 16:46:04 följande:
    I så fall troligen inte du. Hur vet du att hon är gravid, syns det? Och när var du med henne? Vi kanske kan hjälpa dig att räkna ut på ett ungefär om det är tidsmässigt möjligt?
    Ja magen syns rejält. Jag var med henne för 9 månader sedan om jag räknar rätt.  Kanske inte så stor mage som den skall vara om det är väldigt nära men det är svårt att bedöma på avstånd?
    Anonym (empty) skrev 2019-10-10 16:50:20 följande:
    En fin tjej som har analsex 2 ggr om dan i en månads tid? Är det ens fysiskt möjligt?
    Ja du får vara hur sarkastisk du vill. Hade jag kunnat berätta allt hade du fattat att det är en fin tjej. Inte analsex varje gång, utan mun, hand ja allt man kan göra utan att tappa oskulden. 

  • Anonym (empty)
    Anonym (Ha ha ha) skrev 2019-10-10 17:10:19 följande:
    Så har man analsex 2gggr om dan är man inte en fin tjej.. Är du påriktigt?
    Känns en aning tacky och äckligt
  • Anonym (empty)
    Anonym (???) skrev 2019-10-10 17:13:20 följande:
    Ja magen syns rejält. Jag var med henne för 9 månader sedan om jag räknar rätt.  Kanske inte så stor mage som den skall vara om det är väldigt nära men det är svårt att bedöma på avstånd?
    Anonym (empty) skrev 2019-10-10 16:50:20 följande:
    En fin tjej som har analsex 2 ggr om dan i en månads tid? Är det ens fysiskt möjligt?
    Ja du får vara hur sarkastisk du vill. Hade jag kunnat berätta allt hade du fattat att det är en fin tjej. Inte analsex varje gång, utan mun, hand ja allt man kan göra utan att tappa oskulden. 

    Har man haft en kuk i röven så räknas man fan inte som oskuld
  • Anonym (Söt)
    Anonym (empty) skrev 2019-10-10 19:15:18 följande:

    Har man haft en kuk i röven så räknas man fan inte som oskuld


    AMEN!
  • Anonym (???)
    Anonym (empty) skrev 2019-10-10 19:14:05 följande:
    Känns en aning tacky och äckligt
    Inte ett dugg tacky och äckligt. Väldigt kärleksfullt och intimt. Hon ville ge mig det hon kunde ge mig.
    Anonym (empty) skrev 2019-10-10 19:15:18 följande:
    Har man haft en kuk i röven så räknas man fan inte som oskuld
    Så tycker du och faktiskt jag med. Men det var hennes bak och hennes kropp, därför hennes regler, och hon ville ge mig det, men kunde inte ge mig det vanliga.

  • Anonym (E)
    Anonym (???) skrev 2019-10-10 17:13:20 följande:

    Ja magen syns rejält. Jag var med henne för 9 månader sedan om jag räknar rätt.  Kanske inte så stor mage som den skall vara om det är väldigt nära men det är svårt att bedöma på avstånd?Ja du får vara hur sarkastisk du vill. Hade jag kunnat berätta allt hade du fattat att det är en fin tjej. Inte analsex varje gång, utan mun, hand ja allt man kan göra utan att tappa oskulden. 


    Är hon i stånd att föda nu så hade du antagligen inte tvekat om magen var tillräckligt stor för att vara 9 månader. Hon har säkert runt 2 månader kvar. Där någonstans brukar magen bli riktigt stor.
  • Anonym (???)
    Anonym (E) skrev 2019-10-10 19:33:49 följande:
    Är hon i stånd att föda nu så hade du antagligen inte tvekat om magen var tillräckligt stor för att vara 9 månader. Hon har säkert runt 2 månader kvar. Där någonstans brukar magen bli riktigt stor.
    Är det sju månader är jag inte pappan. Håller tummarna för det.
  • Anonym (E)
    Anonym (???) skrev 2019-10-10 19:42:55 följande:

    Är det sju månader är jag inte pappan. Håller tummarna för det.


    Varför tror du ens att du är det? Det låter ju inte alls troligt utifrån vad du skrivit här...
  • Anonym (???)
    Anonym (E) skrev 2019-10-10 19:46:55 följande:
    Varför tror du ens att du är det? Det låter ju inte alls troligt utifrån vad du skrivit här...
    För att vi aldrig använde kondom och att hon är gravid. Om det kunnat rinna så på kanske hälften av gångerna vi gjorde det? Rumpan är ju nära vaginan. Kan ju ha hänt att det simmat in även från andra ställen hade inte alltid kontroll på vart det hamnade utan det landade lite varstans. Så då var ju alla gångerna en risk? 
  • Anonym (E)
    Anonym (???) skrev 2019-10-10 20:00:21 följande:

    För att vi aldrig använde kondom och att hon är gravid. Om det kunnat rinna så på kanske hälften av gångerna vi gjorde det? Rumpan är ju nära vaginan. Kan ju ha hänt att det simmat in även från andra ställen hade inte alltid kontroll på vart det hamnade utan det landade lite varstans. Så då var ju alla gångerna en risk? 


    Eftersom du inte kom i hennes vagina så var ju den risken extremt minimal. I stort sett obefintlig skulle jag säga.
Svar på tråden Kan jag vara pappan?