Inlägg från: Anonym (Slaknar) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Slaknar)

    Mannen fortsätter knulla efter orgasm, är det möjligt?

    Jag slaknar direkt efter utlösningen och har inte chans på något mera den dagen. Jag tror att denna förmåga varierar en hel del mellan olika män. Min fru hade tidigare en pojkvän som kunde fortsätta direkt när det hade gått, kanske två gånger t.o.m.

  • Anonym (Slaknar)
    Giftskåneman skrev 2019-10-09 10:06:43 följande:
    Tror du kan träna upp detta, bara fortsätt som inget hänt, lycka till.
    Det funkar inte tyvärr. Jag försökte många gånger i början. Frun var besviken att jag slutade efter utlösningen, men sen fick vi ge upp. Jag har helt enkelt inte den förmågan.
  • Anonym (Slaknar)
    Pedja012 skrev 2019-10-09 10:09:22 följande:

    Jag kör direkt efter orgasm.Har inte problem.Ibland kör två,tre gång i rad men tjejen klagar alltid på!


    Klagar hon på att du kör flera gånger i rad? ! Min fru skulle vara jättenöjd om jag kunde fortsätta.
  • Anonym (Slaknar)
    Anonym (her) skrev 2019-10-09 12:41:49 följande:
    Det är nog nåt sånt min kille gör också när han fortsätter vara hård. Han håller igen orgasmen länge sen när han kommer är han fortfarande hård efteråt. Nackdelen då är att han har lite svårare att komma nästa gång. Kan bli lite väl länge...

    Som skåneman skrev så blir det lite too much ibland.
    Giftskåneman skrev 2019-10-09 12:21:56 följande:

    Inte bara bra, frugan är inte så där jättenöjd när jag fortsätter


    Intressant, för oss är problemet att jag inte kan hålla på så länge frun skulle vilja. Kan inte du också få flera orgasmer då?
  • Anonym (Slaknar)
    Giftskåneman skrev 2019-10-09 12:21:56 följande:

    Inte bara bra, frugan är inte så där jättenöjd när jag fortsätter


    Tänk så olika det kan vara. Min fru skulle bli jättenöjd om jag kunde fortsätta :)
     
  • Anonym (Slaknar)
    Giftskåneman skrev 2019-10-09 13:30:57 följande:
    Kan du inte hplla igen, borde ju funka lika bra med ett jättelångt dom två?
    Det är svårt att hålla igen. Hur försiktig jag än är så går det ändå efter 5 - 10 minuter. Och hon kan inte hellre komma fram till orgasm om det är alltför tamt, hon behöver lite hårdare och kraftfullare tag, men det leder också till att det går för mig och inte för henne.  
  • Anonym (Slaknar)
    Giftskåneman skrev 2019-10-09 14:08:22 följande:
    Du könner när det ilar till, rör dig inte till ilningen är över, gör så några gånger så tror jag du kan mycket längre än normalt.

    Framför allt ilningen efter nån minut, håll dig still, inte minska hastighet, utan helt still.
    Kanske. Men det är också det att om jag stannar så tappar hon njutningen och får liksom börja om från början igen.
  • Anonym (Slaknar)
    Anonym (her) skrev 2019-10-09 15:48:19 följande:
    Jo jag kan ofta det men inte alltid. Och även om jag kan komma fler än en gång så är det ofta så att han får lite svårt att komma andra gången så då blir det ofta VÄLDIGT utdraget. Risken är ju att det blir skav och för mycket friktion av för lång penetration. 
    Nej, så ska det ju inte vara förstås
  • Anonym (Slaknar)
    Pedja012 skrev 2019-10-09 15:54:36 följande:
    Hon började har unt .
    Samma kommentar här, man ska inte få ont.
  • Anonym (Slaknar)
    Anonym (Jepp) skrev 2019-10-10 14:10:39 följande:

    Det finns män som kan det. En jag dejta för många år sen kunde komma men fortsätta. Men det är enda gången jag stött på det. Mannen jag är gift med i dag kan det inte, men han kan ?hålla igen? tills jag hunnit få orgasm. Inte många män som klarar/vill göra det. Haha


    Jag och min fru pratade om detta med anledning av diskussionen här. Hon har haft fyra tidigare partners och av dem kunde en pojkvän och två tillfälliga köra på flera gånger, men en pojkvän var liksom jag "slut" efter en utlösning. Så helt ovanligt verkar det inte vara. 
Svar på tråden Mannen fortsätter knulla efter orgasm, är det möjligt?