• Anonym (Snygg rumpa och bröst räknas inte)

    Bästa med era flickvänner & fruar

    Vad är det bästa med Din flickvän/fru?

  • Svar på tråden Bästa med era flickvänner & fruar
  • Anonym (Gladiator)

    Hon kliar mig på ryggen när jag inte når själv.
    Hade önskat att jag kunde svarat något annat men, valde sanningen för en gångs skull.

  • Anonym (Ärrad uppväxt)

    Är en klassisk introvert, ser föga fördelar med sociala umgängen, men jag har aldrig träffat en människa som jag haft så enkelt att prata med och faktiskt vill vara runt. Mitt självskadebeteende slutade när jag träffade henne, hennes förtjänst.

    Jag älskar hennes...

    ... Kärlek till skräckfilmer

    ... Acceptans av Harsh/Terror EBM

    ... Osjälvisk natur

    ... Ljuva doft när jag ger henne en kram

    .... Varma silkeslena hud

    ... Självrespekt

    ... Söta röst

    ... Nattsvarta hår

    ... Ögon

    Såklart är inget perfekt, men varje dag kommer jag hem och lagar middag till min underbara fru och vill inget annat att ta hand om henne och göra hennes dag lite bättre.

  • Anonym (Snygg rumpa och bröst räknas inte)
    Anonym (Jadu) skrev 2019-10-10 06:31:41 följande:

    Vad har du för intresse av att veta det?


    Kul. Det är viktigt att vara intresserad av relationer och sånt och inte bara se det som en privatsak.
  • Anonym (Snygg rumpa och bröst räknas inte)
    Anonym (Gladiator) skrev 2019-10-10 07:51:43 följande:

    Hon kliar mig på ryggen när jag inte når själv.

    Hade önskat att jag kunde svarat något annat men, valde sanningen för en gångs skull.


    Inte mycket till partner?

    Finns f.ö. ryggkliare, vi singlar använder det.
  • Anonym (Snygg rumpa och bröst räknas inte)
    Anonym (Ärrad uppväxt) skrev 2019-10-10 10:55:44 följande:

    Är en klassisk introvert, ser föga fördelar med sociala umgängen, men jag har aldrig träffat en människa som jag haft så enkelt att prata med och faktiskt vill vara runt. Mitt självskadebeteende slutade när jag träffade henne, hennes förtjänst.

    Jag älskar hennes...

    ... Kärlek till skräckfilmer

    ... Acceptans av Harsh/Terror EBM

    ... Osjälvisk natur

    ... Ljuva doft när jag ger henne en kram

    .... Varma silkeslena hud

    ... Självrespekt

    ... Söta röst

    ... Nattsvarta hår

    ... Ögon

    Såklart är inget perfekt, men varje dag kommer jag hem och lagar middag till min underbara fru och vill inget annat att ta hand om henne och göra hennes dag lite bättre.


    Vad hade du för självskadebeteende?

    Vad är Harsh/Terror EBM?

    Självrespekt - ändå säger du att hon drar sig från sociala umgängen pga blyghet? Borde det inte vara mer självrespekt att ifrågasätta & utmana sina rädslor?

    Ingen är perfekt - det är sant. Vad är hennes lite sämre sidor som du ser det?

    Varför lagar ni inte middag ihop?
  • Anonym (Gladiator)
    Anonym (Snygg rumpa och bröst räknas inte) skrev 2019-10-10 11:05:16 följande:
    Inte mycket till partner?

    Finns f.ö. ryggkliare, vi singlar använder det.
    Jo men, ni betalar också hela hyran själv....
  • Anonym (Ödla)
    Anonym (Snygg rumpa och bröst räknas inte) skrev 2019-10-10 00:53:32 följande:

    Vad är det bästa med Din flickvän/fru?


    Hon har en snygg rumpa och tuttar!
  • Anonym (Ärrad uppväxt)
    Anonym (Snygg rumpa och bröst räknas inte) skrev 2019-10-10 11:11:20 följande:

    Vad hade du för självskadebeteende?

    Vad är Harsh/Terror EBM?

    Självrespekt - ändå säger du att hon drar sig från sociala umgängen pga blyghet? Borde det inte vara mer självrespekt att ifrågasätta & utmana sina rädslor?

    Ingen är perfekt - det är sant. Vad är hennes lite sämre sidor som du ser det?

    Varför lagar ni inte middag ihop?


    Jag använde rakbkad på mig själv från tonåren fram till första halvan av 20 då jag träffade henne.

    Harsh eller terror ebm är en sub-genre av electro-industri musik och låter ungefär som om Depeche mode, Rammstein och norsk svartmetall hade ett "Love child". Marknaden är liten och många band är solo-project, men ofantligt bra musik. Har aldrig träffat en likasinnad, men hon slår på spellistor och vet mer om sångarna än jag vid det här laget.

    Min fru har problem med rygg och nacke vilket resulterar i mycket huvudvärk. 2-3 dagar i veckan och då har vi lyckats få ner det från 5-6 dagar i veckan. Så när hon kommer hem från sitt fysiska jobb, ser jag det som mitt ansvar att göra fritiden lättare för henne. Men jo helger kan vi laga tillsammans om hon mår bra.

    Jag är socialt inkapabel, det är hon som bjuder upp till dans så att vi har ett umgänge utanför familjen. Hon vägrar att ta skit, hon var misshandlad som barn. Så när hennes kille innan mig bröt hennes näsa, bröt hon hans tillbaka.

    Till hennes imperfektioner hör hennes temperament, men det finns bidragande faktorer där som tex värken.
  • Anonym (Snygg rumpa och bröst räknas inte)
    Anonym (Gladiator) skrev 2019-10-10 11:44:31 följande:

    Jo men, ni betalar också hela hyran själv....


    Vad har det med saken att göra?
Svar på tråden Bästa med era flickvänner & fruar