• Anonym (Ts)

    Vart hittar jag en dominant gentleman?

    Jag är en stabil kvinna på 26 år. Mitt i karriären, ser bra ut och har alla bitar på plats med lägenhet och sånt. I jobbet bestämmer jag och leder team. Jag har nu insett att bdsm är något som verkligen ger mig en annan dimension i livet. Jag vill bli dominerad av min partner.

    Men

    Det är då otroligt svårt att hitta en man som matchar mig rent vardagligt om man säger så men samtidigt vill ha en undergiven tjej i privatlivet, eller ja främst sexlivet. Jag söker en naturligt dominant gentleman. Det är ju som ett rollspel eftersom jag i grunden är självständig.

    Tinder är hopplöst för killar tror bara jag vill ha lite spanking, men det handlar ju om mer än så. Vad/ vart skulle ni rekommendera att jag skulle leta efter en partner? Jag vill ju ha en seriös relation med detta som inslag. Dock är jag fortfarande väldigt light i min bdsm Så är inte avancerad ännu, men går igång på tanken att mannen visar mig... Allt är ju relativt beroende på vem man frågar.

  • Svar på tråden Vart hittar jag en dominant gentleman?
  • Anonym (D)

    Darkside är väl en sida enbart för såna som dig

  • Xzx
    Anonym (D) skrev 2019-10-10 18:03:22 följande:

    Darkside är väl en sida enbart för såna som dig


    Enbart för oerfarna men intresserade av bdsm och som vill träffa en ordnad gentleman? 


    Enbart, verkligen?


    Tror inte det va :P

  • Tukt
    Anonym (Ts) skrev 2019-10-10 17:51:37 följande:

    Jag är en stabil kvinna på 26 år. Mitt i karriären, ser bra ut och har alla bitar på plats med lägenhet och sånt. I jobbet bestämmer jag och leder team. Jag har nu insett att bdsm är något som verkligen ger mig en annan dimension i livet. Jag vill bli dominerad av min partner.

    Men

    Det är då otroligt svårt att hitta en man som matchar mig rent vardagligt om man säger så men samtidigt vill ha en undergiven tjej i privatlivet, eller ja främst sexlivet. Jag söker en naturligt dominant gentleman. Det är ju som ett rollspel eftersom jag i grunden är självständig.

    Tinder är hopplöst för killar tror bara jag vill ha lite spanking, men det handlar ju om mer än så. Vad/ vart skulle ni rekommendera att jag skulle leta efter en partner? Jag vill ju ha en seriös relation med detta som inslag. Dock är jag fortfarande väldigt light i min bdsm Så är inte avancerad ännu, men går igång på tanken att mannen visar mig... Allt är ju relativt beroende på vem man frågar.


    När jag läser ditt inlägg så blir jag lite konfunderad över hur du ser på saker och vad du söker.
    Redan i inläggets början skriver du att du är "mitt i karriären". Vare sig man utgår från när du föddes eller när karriären startade så blir den en smula kort.
    Är det en felskrivning eller är det så du tänker dig framtiden? Det kan ju påverka en del.
    Du tycks också vackla lite om det är i sessions du vill bli dominerad, eller om det även ska ske även till vardags.

    Att hitta någon "naturligt dominant" handlar inte helt om att det finns en främmande ras som liksom bara "är" dominanta i sig. Det handlar minst lika mycket att du måste ge den personen din tilltro till att leda dig. Annars har den inte en chans att matcha dig.
    Men annars kan man väl säga att du hittar naturligt dominanta bland fundamentalistiska muslimer, kristna och inte sällan bland nazister.
    Generellt bland människor som har en syn på relationer som de var i seklets början och där innan.
  • Anonym (G&G)
    Tukt skrev 2019-10-10 18:53:05 följande:
    Generellt bland människor som har en syn på relationer som de var i seklets början och där innan.
    Och finns det överflöd av på flashback.se. Men se upp för alla som är incel, dom är också många.
  • misterwellington

    Tror inte att det är så svårt att hitta en dominant man. Det handlar nog mer om personlighet och erfarenhet inom just Bdsm.

    Kolla Darkside alt. BC

  • Anonym (Ts)
    misterwellington skrev 2019-10-11 09:01:06 följande:

    Tror inte att det är så svårt att hitta en dominant man. Det handlar nog mer om personlighet och erfarenhet inom just Bdsm.

    Kolla Darkside alt. BC


    Tack för ditt svar! Bc?
  • misterwellington
    Anonym (Ts) skrev 2019-10-11 09:01:51 följande:

    Tack för ditt svar! Bc?


    Bodycontact
  • Anonym (H)

    Gissar darkside är bäst. Men vad är det du söker? Bara någon som ger smisk på bara stjärten eller annat också?

  • Anonym (Ts)
    Anonym (H) skrev 2019-10-11 09:55:16 följande:

    Gissar darkside är bäst. Men vad är det du söker? Bara någon som ger smisk på bara stjärten eller annat också?


    Jag söker ett förhållande men där sexlivet är drivet av bdsm, så gentleman till vardags men med en privat dominans. En man som inte är rädd för att ta för sig
  • misterwellington
    Anonym (Ts) skrev 2019-10-12 21:23:50 följande:

    Jag söker ett förhållande men där sexlivet är drivet av bdsm, så gentleman till vardags men med en privat dominans. En man som inte är rädd för att ta för sig


    En hårfin balans det där. Lycka till, hoppas du hittar rätt person
  • Anonym (Genomskådare)

    Jag tror det kan vara svårt att hitta ens en relation om man inte reflekterar över ens det som sagts i tråden.

  • Anonym (50 Years Of Grey)

    Jag skulle rekommendera Darkside, nu är det kanske mer en community än en dating-sida, där finns forum, artiklar, nyheter, informationssidor, gallerier, you name it, men din profil fungerar även som "kontaktannons" du anger i inställningarna hur du vill ha det. Jag kände själv att jag hittat hem när jag för ett antal år sedan registrerade mig där, har varit ganska aktiv i forumen och lärt mig väldigt mycket, tyvärr avregistrerade jag mig nyligen då jag inte längre stod ut med att se vad jag går miste om, sitter liksom fast i ett sexlöst vaniljförhållande, rent självplågeri att hänga där och dregla då.

Svar på tråden Vart hittar jag en dominant gentleman?