• Svar på tråden Någon som provat lufttrycksvibratorn?
  • Anonym (Satisfyer)

    Menar du en satisfyer? Har hört gott om den men inte testat själv. Föredrar min wand alla dagar :)

  • Anonym (Eli)

    Jag har en sån och har aldrig varit nöjdare. Helt sagolik uppfinning! =)

  • Hararochkaniner

    Funderar på att skaffa en. Är bara frågande till om den är bra och ifall den är bra över tid. Det har hänt mig att jag köpt saker som varit rolig en gång eller två och sedan så tröttnar man ch inser att det bara var nyhetens behag.

  • Anonym (Besviken)

    Jag läste alla fantastiska recensioner och köpte en men jag blev väldigt besviken

    Antingen gör jag fel eller så är det inget för mig. Kommer snabbare och skönare av vanlig vibration. Med vibrator är det liksom skönt, skönare o sen jätteskönt

    Med satisfyern blev de mer hm jo eller nä eller aj och så fjutt en liten liten orgasm

    Just nu får den ligga och skämmas i en låda, ska prova den igen en dag när jag har surat färdigt

  • Duppedu

    Jag köpte en sån men tycker inte att den är sexig, kommer gör jag men det känns lite för mekaniskt på något sätt. Som att det är pump pump till orgasmen och det går inte riktigt att styra så den saktar ner innan, alldeles för bökigt så då blir det bara nerförsbacke till orgasm. No fun imo.

    Så jag köpte en stav istället, med sladd. La lite mer pengar på den, en doxy för ca 1500. Föredrar den alla dagar i veckan, satisfyern ligger och samlar damm. Vill du köpa? ;)

  • Hararochkaniner
    Duppedu skrev 2019-10-12 12:56:00 följande:

    Jag köpte en sån men tycker inte att den är sexig, kommer gör jag men det känns lite för mekaniskt på något sätt. Som att det är pump pump till orgasmen och det går inte riktigt att styra så den saktar ner innan, alldeles för bökigt så då blir det bara nerförsbacke till orgasm. No fun imo.

    Så jag köpte en stav istället, med sladd. La lite mer pengar på den, en doxy för ca 1500. Föredrar den alla dagar i veckan, satisfyern ligger och samlar damm. Vill du köpa? ;)


    Det beror ju på vart du bor.
  • Duppedu
    Hararochkaniner skrev 2019-10-12 17:09:15 följande:

    Det beror ju på vart du bor.


    Du hittar en ny för 246kr så det är inga stora summor det rör sig om om en vill ha en :)
  • Hararochkaniner
    Duppedu skrev 2019-10-12 17:17:37 följande:
    Du hittar en ny för 246kr så det är inga stora summor det rör sig om om en vill ha en :)
    Jag trodde det skulle framgå att det var ett skämt.i och med smileygubben Men tack. Jag kanske gör det.
  • Anonym (xx)
    Anonym (Besviken) skrev 2019-10-12 12:01:28 följande:

    Jag läste alla fantastiska recensioner och köpte en men jag blev väldigt besviken

    Antingen gör jag fel eller så är det inget för mig. Kommer snabbare och skönare av vanlig vibration. Med vibrator är det liksom skönt, skönare o sen jätteskönt

    Med satisfyern blev de mer hm jo eller nä eller aj och så fjutt en liten liten orgasm

    Just nu får den ligga och skämmas i en låda, ska prova den igen en dag när jag har surat färdigt



    man måste hitta exakt på klitoris, för mig är det på mitten ;) 
  • Nonym

    För min del funkade den sådär när jag använde den själv..

    Men när jag och min man lekte med den första gången.. då jäääääääävlar vad det gick för mig..

    Hemligheten är att inte sluta efter den första lilla orgasmen, utan fortsätta tills det uppstår en brännande, pulserande känsla i nästan hela underlivet, då är dunderorgasmen-multipel-vrålar så hela byn hör en snart ett faktum, med fontäner och hela skiten..

    Jag ÄLSKAR den där lilla prylen

Svar på tråden Någon som provat lufttrycksvibratorn?