• Anonym (Undra­nde)
    Sat 12 Oct 2019 13:13
    55 visningar
    3 svar
    3
    55

    Tidig utlösning

    Jag har en lite känslig fundering trots min ålder och erfarenhet. Träffar en mkt yngre kille som kk (25 o jag 47) sedan ett bra tag. Vi träffas bara för sex. Nu till "problemet". Han kommer oftast väldigt fort. Om jag suger honom några minuter och sen ligger vi kan det hela vara slut på ett par minuter. Max tid vi legat är säkert bara 10 min! Hade önskat att han kunde träna sig till att hålla igen lite, men känsligt att ta upp. Vi pratar sällan om sånt här då han inte gillar att vara för personlig. Jag kan bli lite låssas sur ibland som vi typ skrattar till lite åt. Fått kommentaren ibland att "du vet inte hur jävla sexig du är!". Hur göra utan att det blir fel?? Är ju så känsligt. Obs! Hade han varit min man eller pojkvän hade jag pratat med honom, men nu är det ju inte så.

  • Svar på tråden Tidig utlösning
  • Anonym (Löst)
    Sat 12 Oct 2019 13:26
    #1

    Om du inte ska ta upp det med honom så är det ju extremt svårt att göra nått åt det.

    Det finns ju tekniker och knep, även hjälpmedel i form av salvor och krämer. Men det blir ju svårt om du inte vill prata om det.

    Du borde istället lära upp honom genom att visa och prata om sex.

    Min sambo var kk med en äldre när han var runt 20. Hon lärde honom allt om sex. Han är en gud i sängen!

  • Anonym (Undra­nde) Trådstartaren
    Sat 12 Oct 2019 13:42
    #2
    Anonym (Löst) skrev 2019-10-12 13:26:36 följande:

    Om du inte ska ta upp det med honom så är det ju extremt svårt att göra nått åt det.

    Det finns ju tekniker och knep, även hjälpmedel i form av salvor och krämer. Men det blir ju svårt om du inte vill prata om det.

    Du borde istället lära upp honom genom att visa och prata om sex.

    Min sambo var kk med en äldre när han var runt 20. Hon lärde honom allt om sex. Han är en gud i sängen!


    Önskar jag kunde ta upp det, men han är så lätt kränkt! Gillar inte att prata med mig om sånt. Därför svårt!
  • Anonym (Löst)
    Sat 12 Oct 2019 13:56
    #3
    Anonym (Undrande) skrev 2019-10-12 13:42:23 följande:

    Önskar jag kunde ta upp det, men han är så lätt kränkt! Gillar inte att prata med mig om sånt. Därför svårt!


    Du kanske tar upp det på ?fel? sätt. Visa sexigt genom att köra start-stopp tekniken när du suger eller runkar. Typ inte ännu... jag vill leka mera. Sen ska du få spruta inuti mig efter att jag har kommit..

    Istället för den typiska ?du vi kanske borde prata om en sak..?
Svar på tråden Tidig utlösning