• Sat 12 Oct 2019 15:58
    109 visningar
    4 svar
    4
    109

    Felaktiga svar från mod

    Hej Familjeliv!

    Hur kan det komma sig att mods ibland svarar på frågor och ger osanna svar?

    Det finns en låst tråd www.familjeliv.se/forum/thread/79958365-arende om varför man ibland får meddelande utan något annat än siffror, mod svarar
    "Det är mest troligt en notifikation om att ett inlägg du skrivit plockats bort. Där står vilket inlägg det gäller och anledningen till att det blivit borttaget. /Admin"
    vilket inte stämmer.

    Se skärmdump från min inkorg



    Detta är alltså hela meddelandet, det finns ingen annan info alls, inga länkar, inga förklaringar, ingenting mer än dessa siffror. Där står alltså inget om vilket inlägg det skulle gälla, inget om anledningen, utan bara siffror.

    Tack på förhand!

  • Svar på tråden Felaktiga svar från mod
  • Sat 12 Oct 2019 16:03
    #1

    Såna har jag massor av och undrar samma sak, och hur raderar jag dem?

  • Sat 12 Oct 2019 16:18
    #2

    Jag har sett det flera gånger och kommit fram till att det rör sig om inlägg jag skrivit i en tråd som helt tagits bort eller en serie inlägg som tagits bort pga urspårning men där inte mitt inlägg ensamt stått för något regelbrott.

    Kort sagt, inlägget raderat av annan anledning än att du gjort fel.

    Som sagt, bara en gissning men den är inte ogrundad.

  • Sat 12 Oct 2019 16:27
    #3
    Överste Senap skrev 2019-10-12 16:18:36 följande:

    Jag har sett det flera gånger och kommit fram till att det rör sig om inlägg jag skrivit i en tråd som helt tagits bort eller en serie inlägg som tagits bort pga urspårning men där inte mitt inlägg ensamt stått för något regelbrott.

    Kort sagt, inlägget raderat av annan anledning än att du gjort fel.

    Som sagt, bara en gissning men den är inte ogrundad.


    Jag säger inte att det är ogrundat, jag ifrågasätter varför mod svarar som  hen gör när frågan ställs.
  • Sat 12 Oct 2019 16:40
    #4

    När du får sådana meddelanden så handlar det om inlägg som tagits bort utan påföljd när en tråd rensats. Det verkar vara en bugg som gör att meddelandena är tomma. Problemet har existerat ett tag nu men teknik är informerade. /Admin


    Vid eventuella frågor vänd dig till supporten: support@familjeliv.se
Svar på tråden Felaktiga svar från mod