• Amina03

    Negativt gravtest bim -5, finns chans??

    Hej

    Testade negativt med Clearblue early idag, 5 dagar innan mens. Kan jag fortfarande vara gravid?

    Står att det är 79 % säkert -5 dagar. Har under dagen mått illa och börjat få ont i brösten, samt vaknade med stora finnar i ansiktet.

  • Svar på tråden Negativt gravtest bim -5, finns chans??
  • Anonym (Ja)

    Ja

    Invänta BIM. Finns ingen idé med att prova hela 5 dagar innan

  • Amina03
    Anonym (Ja) skrev 2019-10-12 20:05:50 följande:

    Ja

    Invänta BIM. Finns ingen idé med att prova hela 5 dagar innan


    Sant men 79 % är ganska mycket ändå, står att det är 99 % säkert 3 dagar innan mens och det låter lite väl mycket, måste ju vara individuellt??

    Fler med erfarenhet??
  • Anonym (Ja)
    Amina03 skrev 2019-10-12 20:08:49 följande:

    Sant men 79 % är ganska mycket ändå, står att det är 99 % säkert 3 dagar innan mens och det låter lite väl mycket, måste ju vara individuellt??

    Fler med erfarenhet??


    Ja men om du inte tillhör de 79% eller 99% ?

    Tänk om du tillhör den procent som plussar 1 vecka inpå mens ?
  • Amina03
    Obalem skrev 2019-10-12 20:12:44 följande:

    Klart de finns chans! Jag fick negativt på bim-3 men positivt bim-1!!


    Åh, hoppas så mycket på samma historia som din!
  • Anonym (Nö)
    Amina03 skrev 2019-10-12 20:04:49 följande:

    Hej

    Testade negativt med Clearblue early idag, 5 dagar innan mens. Kan jag fortfarande vara gravid?

    Står att det är 79 % säkert -5 dagar. Har under dagen mått illa och börjat få ont i brösten, samt vaknade med stora finnar i ansiktet.


    der är inte bra att testa så tidigt adderar bara stress, det viktiga att tänka på är inte vilken bim - dag man är på utan vilken dpo du är på, hur många dagarbetet äl man är på, ägget måste ju hinna fasta.?klart att föredraget säger 79% de vill ju tjäna pengar! Testa på bim dagen istället
Svar på tråden Negativt gravtest bim -5, finns chans??