• Anonym (Dildon)

    Köpte dildo till frun, hon ratade den först

    Köpte en dildo till min fru, tänkte att vi kunde ha med den samtidigt som ett komplement. Tog fram den förra gången när vi hade sex, hon ville inte ha med den den gången... igår hade vi sex igen och jag lekte lite med henne... sa att det var två kukar som ville ha henne... då helt plötsligt drog hon fram den , hon hade gömt den under madrassen... blev självklart glatt överraskad

    Men frågan är om hon gjorde det för hennes skull? Gillade hon den fast hon ratade den första gången ? Eller gjorde hon det för min skull? Brukar ni andra ha med dildo under akten ? Är för övrigt över medel där nere så det har inget med sånt att göra , utan jag tänder helt enkelt på att min kvinna har två samtidigt

  • Svar på tråden Köpte dildo till frun, hon ratade den först
  • Anonym (Sirapsbröd i ugnen)

    Min man använder alltid en Wand när vi har sex.

    Var först tveksam men nu är det rutin.

    Märktes det inte om hon verka gilla det?

  • Anonym (ak)

    Har ni tidigare pratat om att involvera leksaker i ert sexliv?


    Hon kanske behövde lite tid på sig att vänja sig vid tanken?


    Fråga henne helt enkelt om hon gillade er lilla lek, om hon kan tänka sig att göra det igen?:)

  • Anonym (Kvinna)

    Jag och min man skaffade en som ett komplement då han ibland kommer för tidigt. Så när han är ?färdig? så fortsätter vi med dildon. Jag gillar det mycket och han njuter av att använda den på mig/se på när jag använder den. Fråga din fru vad hon tycker om det. Jag tycker inte på något sätt att det är oskönt och skulle jag tycka det skulle jag definitivt inte använda den.

  • Anonym (Dildon)

    [quote=79959758][quote-nick]Anonym (Sirapsbröd i ugnen) skrev 2019-10-13 09:08:02 följande:[/quote-nick]Min man använder alltid en Wand när vi har sex.

    Var först tveksam men nu är det rutin.

    Märktes det inte om hon verka gilla det?[/

    Hon kom och var så sexig , blev en riktig vildkatt helt plötsligt... men eftersom hon var så negativ först så undrar man ju... eller var hon bara reserverad ?

  • Anonym (Dildon)
    Anonym (ak) skrev 2019-10-13 09:08:44 följande:

    Har ni tidigare pratat om att involvera leksaker i ert sexliv?

    Hon kanske behövde lite tid på sig att vänja sig vid tanken?

    Fråga henne helt enkelt om hon gillade er lilla lek, om hon kan tänka sig att göra det igen?:)


    Problemet är att hon gillar att knulla och allt det där men hon hatar att prata om det när hon har kommit eller man är i en annan situation...

    Tror också på att hon tog sig tid alt hon tog kommandot.., hon kanske inte gillade att jag la fram den?
  • Anonym (Sirapsbröd i ugnen)
    Anonym (Dildon) skrev 2019-10-13 17:41:04 följande:

    [quote=79959758][quote-nick]Anonym (Sirapsbröd i ugnen) skrev 2019-10-13 09:08:02 följande:[/quote-nick]Min man använder alltid en Wand när vi har sex.

    Var först tveksam men nu är det rutin.

    Märktes det inte om hon verka gilla det?[/

    Hon kom och var så sexig , blev en riktig vildkatt helt plötsligt... men eftersom hon var så negativ först så undrar man ju... eller var hon bara reserverad ?


    Njut och var glad!

    Hon var kanske osäker på om du kunde manövrera den men det visade sig funka bra ju ;)
  • Anonym (Dildon)

    [quote=79960952][quote-nick]Anonym (Sirapsbröd i ugnen) skrev 2019-10-13 19:15:18 följande:[/quote-nick]Njut och var glad!

    Hon var kanske osäker på om du kunde manövrera den men det visade sig funka bra ju ;)[/

    Absolut men fick Dåligt samvete då jag köpte den och hon först avfärdade den... därför blev jag så överraskad när hon tog fram den mitt i akten

  • Anonym (Sirapsbröd i ugnen)
    Anonym (Dildon) skrev 2019-10-13 20:30:09 följande:

    [quote=79960952][quote-nick]Anonym (Sirapsbröd i ugnen) skrev 2019-10-13 19:15:18 följande:[/quote-nick]Njut och var glad!

    Hon var kanske osäker på om du kunde manövrera den men det visade sig funka bra ju ;)[/

    Absolut men fick Dåligt samvete då jag köpte den och hon först avfärdade den... därför blev jag så överraskad när hon tog fram den mitt i akten


    Kan det vara en uns av svartsjuka jag hör...? ;)
  • Anonym (Dildon)

    Absolut inte , njöt till fullo av det och hoppas hon tar fram den nästa Gång igen


    Anonym (Sirapsbröd i ugnen) skrev 2019-10-13 22:20:17 följande:

    Kan det vara en uns av svartsjuka jag hör...? ;)


Svar på tråden Köpte dildo till frun, hon ratade den först