• Anonym (Lo)
    Wed 16 Oct 2019 23:30
    180 visningar
    7 svar
    7
    180

    Trött trots sover ut?

    Jobbar hårt som bara den och jobbar heltids dagar, idag på jobbet var jag heelt förvirrad och jag gjorde flera fel och var osäker på mig själv. Kändes nästan som jag var borta i det blå.

    Sen när jag kom hem grät jag.

    Trots att jag äter, sover, dricker kaffe och vatten och liknande så mår jag såhär..

    Blir heelt förvirrad och trots att jag är trevlig så möts jag dagligen av irriterade kunder..

  • Svar på tråden Trött trots sover ut?
  • Anonym (Lo) Trådstartaren
    Wed 16 Oct 2019 23:36
    #1

    Jag är så rädd hela tiden för att göra fel, speciellt när de andra i personalen står runt en, sen slutar det med att jag går runt och är orolig

  • Thu 17 Oct 2019 06:11
    #2

    Det låter som jag innan jag gick in i väggen. Försök dra ner på tempot om det går. ??????????

  • Thu 17 Oct 2019 06:12
    #3
    Zwilma skrev 2019-10-17 06:11:23 följande:

    Det låter som jag innan jag gick in i väggen. Försök dra ner på tempot om det går. ??????????


    Zwilma skrev 2019-10-17 06:11:23 följande:

    Det låter som jag innan jag gick in i väggen. Försök dra ner på tempot om det går. ??????????


    Fråge tecknen skulle vara hjärtan, men blev????
  • Anonym (L)
    Thu 17 Oct 2019 08:15
    #4

    Järnbrist? Sömnapné? Något med sköldkörteln? Stress? Finns mycket det kan bero på.

    Sök hjälp och ge dig inte förrän du vet varför du är så trött och vad man kan göra åt det!

  • Anonym (op)
    Thu 17 Oct 2019 08:39
    #5

    Sådär blev jag både av utbrändhet och även en gång vid kraftig d-vitaminbrist.

  • Anonym (A)
    Thu 17 Oct 2019 12:46
    #6
    Anonym (L) skrev 2019-10-17 08:15:59 följande:
    Järnbrist? Sömnapné? Något med sköldkörteln? Stress? Finns mycket det kan bero på.

    Sök hjälp och ge dig inte förrän du vet varför du är så trött och vad man kan göra åt det!
    Håller med, sök hjälp.
  • LFF
    Thu 17 Oct 2019 12:51
    #7
    Anonym (Lo) skrev 2019-10-16 23:30:57 följande:

    Jobbar hårt som bara den och jobbar heltids dagar, idag på jobbet var jag heelt förvirrad och jag gjorde flera fel och var osäker på mig själv. Kändes nästan som jag var borta i det blå.

    Sen när jag kom hem grät jag.

    Trots att jag äter, sover, dricker kaffe och vatten och liknande så mår jag såhär..

    Blir heelt förvirrad och trots att jag är trevlig så möts jag dagligen av irriterade kunder..


    Det sistnämnda har ju ingenting med dig att göra utan med kunderna att göra.

    I övrigt så kan det vara att sömnkvaliteten är dålig (mycket "vaken" även om du inte minns det, för lite djupsömn etc). Det kan även vara att du är på väg att bli utbränd, har brist på något etc. 

    Är det bra mat du äter? Mat som är näringsriktig och vitaminrik. Är det annat som oroar dig som ligger i bakgrunden och lurar? 
Svar på tråden Trött trots sover ut?