• Anonym (Linda)

    Vad tycker du om att bli bunden?

    Vad tycker du om att bli bunden när du har sex Rösta och beskriv hur ni brukar leka!

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad tycker du om att bli bunden?
  • Anonym (Lisa)

    Saknar det självklara alternativet. Älskar att både binda och att vara rigger och då gärna i dekorativa mönster och gärna med suspension men i dessa sammanhang hör inte regelrätt sex hemma. Gärna bunden vid vanlig vaniljsex men hård sex är inte min grej. Shibari är sex på en mer mental nivå.

  • Anonym (Nej)

    Nej Det har aldrig hänt är det en vanlig fantasi?

  • Anonym (M)

    Älskar det! Det ger en annan dimension av njutning. Ögonbindel vill jag oxå ha.

  • Anonym (Majsan)

    Härligt att bli bunden under sexet. Att ha den tilliten till sin partner är underbart.

  • Anonym (UG)

    De gånger hen binder mig är ljuvliga. Tilliten oss emellan, lugnet det ger mig. Längtar till nästa gång!

  • Anonym (Nej)
    Anonym (Majsan) skrev 2019-10-17 15:43:54 följande:

    Härligt att bli bunden under sexet. Att ha den tilliten till sin partner är underbart.


    Är det underbart? Kan du kommunicera?
  • Anonym (B)

    Som man har jag aldrig blivit bunden, men helt klart något jag skulle gå igång på. Inte så att jag på något sätt är undergiven, utan det är mer känslan av att inte längre ha kontrollen som eggar mig. I mitt förhållande är det alltid jag som ska styra och vet med mig att jag hade blivit helt tokig av upphetsning när jag inte längre har kontrollen.

    Tyvärr inget som min flickvän uppskattar då hon vill bli styrd vilket jag kan tycka är lite tråkigt ibland.

Svar på tråden Vad tycker du om att bli bunden?