• Dennisnilsson77

    Varför visar hon ingen ömhet?

    Har varit ihop med en underbar tjej i snart 6 månader.

    Jag har passerat 40 och varit gift, har barn. Så jag är ingen nybörjare.

    Kvinnan jag träffat har jag fallit pladask för, känslorna jag har för henne har jag aldrig känt tidigare. Men känner inte att jag får det tillbaka. Vi har haft riktigt stora bråk men alltid hittat tillbaka. Så jag vet att hon har känslor för mig, men visar det inte.

    Det är jag som skickar god morgon och god natt sms, och hon svarar när jag skickar. Men skriver inte först. Senast jag sov hos henne, skickade jag följande dagen efter: hej älskling, det var mysigt att somna och vakna bredvid dig i går, puss. Hennes svar var: ok.

    Sertiöst, vem fan svarar så???

    Jag blir så frustrerad. Hon skickar i stort sätt inget kärleksfullt på eget initiativ. Det är alltid jag som är först ut. Har tagit upp det en gång med henne, men vill inte tvinga fram det heller, jag vill att det kommer från hennes hjärta, självmant.

    När jag tog upp det, var det mer Äh, sluta tramsa dig.

    Nu är hon iväg på resa och har inget internet, bara då och då när det finns fritt. Svindyrt att använda mobilen i det landet. Så vi hörs då och då via Snapchat. Jag skriver under dagen till henne, god morgon hjärtat, saknar dig, tänker på dig, hoppas du har det bra, osv. Dessa meddelanden får hon när hon får tillgång till internet. Men ingen respons på det, istället kan hon skicka en bild på dagens lunch. Och så pratar vi lite allmänt, jag avslutar med att skriva att jag saknar henne. Hennes svar: m2

    Jag blir knäpp. Varför är responsen så dålig? Jag vet att hon vill ha mig, det har jag förstått. Men varför har hon så svårt att visa det?? Någon kvinna hör som vet?

    Nu kommer jag och sluta skicka gulliga sms till henne, även om det tar emot dom fan.

    Så får vi se vad som händer.

  • Svar på tråden Varför visar hon ingen ömhet?
  • Anonym (Ugglan)