• Anonym (Bettina)

    Han går inte ner på mig

    Vi har varit ihop i strax över 9 mån, har det väldigt fint ihop. Han är omtänksam, ger mycket närhet och kärlek. Sexlivet är bra, även om jag skulle vilja ha mer . Han vill inte lika ofta som jag och visar det genom att dra sig undan/ ej besvarar beröring (vilket stör mig och gör mig ledsen ibland) vilket kag låter bli att visa för att han då blir sur och jag vill inte tvinga honom när han ej vill.

    Men i övrigt har vi det bra och bor ihop.

    Dock har han aldrig gett mig oralsex. Någon gång har han slickat typ 1 slick, och gått vidare. Det är synd för Jag tycker oralsex är en fin , viktig och sexig del av ett fungerande sexliv.

    Det handlar också om repekt tycker jag, då jag brukar gå ner på honom länge och ofta ( för jag älskar det) och vill ge honom njutning.

    Vi har pratat om det, och han har dessutom sagt att han gjort det med andra kvinnor.

    Hans anledning att han ej gör det med mig är att jag inte är helrakad, men i andra sekunden säger han att han inte bryr sig om jag är rakad eller ej och att han älskar mig som jag är.

    Ändå tar han aldrig initiativet. Och jag vill inte ta det initiativet under sex när jag känner mig oönskad.

    Angående hygien är jag noga med den och har alltid varit . Ingen annan man eller kvinna har klagat tidigare . Jag duschar alltid innan sex, och känner efter vad jag luktar/ smakar .

    Smakar neutralt .

    Vet hur illadoftande underliv luktar och det gör ej mitt. Så det kan inte bero på det, möjligtvis kan det vara så att han helt enkelt inte gillar smaken av fitta helt enkelt eller inte är gillar att ge oralsex.

    Det är under min värdighet att behöva ta upp det med honom igen . Tycker dock att det är ett problem, och att jag förtjänar bättre. Det skaver.

    Vad gör man i en sån sits?

  • Svar på tråden Han går inte ner på mig
  • Anonym (R)

    Man accepterar att partnern inte vill! Svårare än så är det inte. Antingen slutar du tjata och gillar läget eller så gör du slut (eller rakar dig om det skulle hjälpa).

  • Anonym (Nonna)

    Hpv virus är ju inte så kul att få i munnen eftersom det kan ge cancer..

  • Anonym (Raka dig)

    Känns ju som att svaret är självklart. Raka dig så får du det.

  • Intenu67

    Byt man! Även om han tvingar sig själv att göra det så lär det ju inte bli bra iaf du han tydligen inte gillar det alls. Sedan fattar jag inte varför man inte tar reda på det direkt. Är ju lite svårt att komma och gnälla om det nu

  • Anonym (???)

    Fast allvarligt ts. Vill du bli slickad av någon som gör det fast han inte vill? Han vill inte du får respektera det. Och ingen tvingar dig att suga av honom. Jag suger aldrig snopp för jag hatar det. Varför ska jag då göra något jag inte uppskattar?

  • Anonym (???)

    Fast allvarligt ts. Vill du bli slickad av någon som gör det fast han inte vill? Han vill inte du får respektera det. Och ingen tvingar dig att suga av honom. Jag suger aldrig snopp för jag hatar det. Varför ska jag då göra något jag inte uppskattar?

  • Anonym (Hans)

    Många män klagar på att deras kvinna inte tar pinnen i munnen eller hon inte sväljer såsen. Då brukar det generella svaret från kvinnor vara att mannen får finna sig i att hans kvinna inte vill sutta på pinnen eller smak på såsen. Antingen respektera eller lämna.

    Detsamma gäller väl här. Acceptera att din man inte vill lapa i hålet. Och kan du inte leva med det så byt man. 

    Ett annat alternativ som många män gör är ju att trycka in pinnen i munnen fast kvinnan inte vill och sen lägga såsen där mot hennes vilja.

    Du kan ju testa att tex sätta dig gränsle över hans huvud och placera ditt hål vid hans mun och sen trycka ner hålet i hans mun och samtidigt massera hans pinne antingen med din hand eller mun samtidigt som du väser fram: "stick ut tungan och visa att du inte är en bögjävel, lapa mammas hål nu som en duktig pojke".

  • Svedenborg
    Anonym (???) skrev 2019-10-18 17:09:56 följande:

    Jag suger aldrig snopp för jag hatar det. 


    Varför hatar du det?
  • Svedenborg
    Anonym (???) skrev 2019-10-18 17:09:56 följande:

    Jag suger aldrig snopp för jag hatar det. 


    Varför hatar du det?
Svar på tråden Han går inte ner på mig