• Anonym (Mian)

    Vet varken ut eller in, lesbisk eller hetero??

    Hej på er!

    Jag är en kvinna som är gift (med en man) och har små barn.

    Jag och min man träffades väldigt unga och har haft både toppar och dalar under alla år. När jag var gravid med första barnet blev jag plötsligt attraherad av en tjejkompis.. Tänkte att det berodde på hormoner.

    Sen kände jag stark attraktion till en kvinnlig tränare på gymmet där jag gick. Tänkte inte mer på det just då.

    Men sen blev jag head over heals förälskad i en kursare när jag pluggade, det blev inget mellan oss men jag var kär. Det pirrade i hela mig när jag var nära henne, när hon messade mig.. Har ältat detta om och om igen, varför? Gillar jag egentligen kvinnor men har inte fattat det? Eller är det bara tankar? Har aldrig känt så här för män, aldrig haft en förälskelse i en man på det sättet. Gissar att det var mer spänningen när jag träffade män i tonåren som utgjorde attraktionen. Eller typ att de gillade mig.

    Sitter fast i ett äktenskap där vi är mer som vänner men skulle inte vilja vara utan honom i mitt liv men ja.. Kan inte låta bli att tänka på att om jag stannar är den här andra sidan av mig något jag aldrig kommer få utforska eller få svar om.

    Finns det fler som mig? Hur har ni gjort? Stannat eller gått? Var det bara fantasier eller hittade ni er själv?

  • Svar på tråden Vet varken ut eller in, lesbisk eller hetero??
  • Anonym (Sirli)

    Exakt samma här! Känner stark attraktion till kvinnor både själsligt och sexuellt. Är gift och har barn med en man.

    Men jag har haft tillfällen att utforska kvinnor och rent sexuellt faller det mig inte i smaken så att säga. Ändå är det kvinnor jag dras mest till.

  • Anonym (Mian)

    Jag har ju bara erfarenhet av män och skulle nog inte ens veta "hur man gör" tillsammans med en kvinna.

    Men det känns samtidigt nästan hemskt att aldrig få veta.

  • Anonym (olika)
    Anonym (Sirli) skrev 2019-10-18 18:41:06 följande:

    Exakt samma här! Känner stark attraktion till kvinnor både själsligt och sexuellt. Är gift och har barn med en man.

    Men jag har haft tillfällen att utforska kvinnor och rent sexuellt faller det mig inte i smaken så att säga. Ändå är det kvinnor jag dras mest till.


    Du kan vara biemotionell. Det är en vän till mig, hon attraheras och blir kär i båda könen, men vill bara ha sex med kvinnor. Du kanske attraheras och blir kär i båda men vill bara ha sex med män. 
  • Anonym (olika)
    Anonym (Mian) skrev 2019-10-18 18:43:08 följande:

    Jag har ju bara erfarenhet av män och skulle nog inte ens veta "hur man gör" tillsammans med en kvinna.

    Men det känns samtidigt nästan hemskt att aldrig få veta.


    Du kanske är bisexuell. Vad tror du din man skulle säga om du talade om att du var nyfiken på att testa att ha sex med en kvinna? Var dock noga med att tala om att det bara är du och kvinnan, han ska inte vara med. 
  • Anonym (@)

    Spännande!!

    Du och din man är inte öppna för en trekant kanske? Skulle kunna ge dig en chans att få vara närmare en kvinna på ett ?godkänt? sätt.

    Jag har själv funderat i de banorna. Men tror d e mer spänning för min del. Nåt nytt liksom. Har aldrig haft starka känslor för en tjej så... Mer hånglat enstaka ggr på nån fest... o d var lite hett :)

  • Anonym (@)
    Anonym (olika) skrev 2019-10-18 18:43:40 följande:

    Du kan vara biemotionell. Det är en vän till mig, hon attraheras och blir kär i båda könen, men vill bara ha sex med kvinnor. Du kanske attraheras och blir kär i båda men vill bara ha sex med män. 


    Biemotionell, aldrig hört innan. Spännande!!
  • Anonym (Mian)

    Jag var typ en hårsmån från att vara otrogen, hade tillfället getts hade jag tagit chansen.

    Om hon inte blivit sjuk den kvällen hade jag försökt förföra henne.

    Nej alltså det finns inte på kartan att dela detta med min man. Jag vill inte och jag vet att det inte är något han skulle se positivt på.

    Jag känner mig så hemsk mot honom också som tänker på det här hela tiden, själv skulle jag aldrig kunna förlåta om han varit otrogen och själv var jag så nära som det bara går att komma. Är en hycklare : (

  • Anonym (Sirli)
    Anonym (olika) skrev 2019-10-18 18:43:40 följande:

    Du kan vara biemotionell. Det är en vän till mig, hon attraheras och blir kär i båda könen, men vill bara ha sex med kvinnor. Du kanske attraheras och blir kär i båda men vill bara ha sex med män. 


    Det är så svårt att förklara, men jag blir riktigt tänd av kvinnor. Men när det kommer till sex, särskilt oralsex så tycker jag att det är äckligt. Det är slemmigt och grisigt på något sätt. Och just den biten gör mig avtänd.
  • Anonym (olika)
    Anonym (@) skrev 2019-10-18 18:53:30 följande:
    Biemotionell, aldrig hört innan. Spännande!!
    Det hade inte jag heller! Jag tycker också det är spännande och jag vill gärna lära mig mer om olika sexualiteter, ju mer som kommer fram, desto mindre konstigt blir det och därmed också färre personer för vart år som är inskränkta och hatar andra pga deras sexualitet. (Nu pratar jag om lagliga saker, bara för att förtydliga då det ju ändå är FL jag skriver på) 
  • Anonym (olika)
    Anonym (Sirli) skrev 2019-10-18 18:57:21 följande:
    Det är så svårt att förklara, men jag blir riktigt tänd av kvinnor. Men när det kommer till sex, särskilt oralsex så tycker jag att det är äckligt. Det är slemmigt och grisigt på något sätt. Och just den biten gör mig avtänd.
    Ja, men du kan ju vara biemotionell ändå, även om du tänder på kvinnor. Oavsett så är det ju bra att du vet att du inte vill ha sex med kvinnor, njut av känslorna när de kommer bara  
Svar på tråden Vet varken ut eller in, lesbisk eller hetero??