• Anonym (Nyfik­en)
    Fri 18 Oct 2019 22:45
    3173 visningar
    6 svar
    6
    3173

    Klitoris pulserar efter orgasm

    Hej!

    Jag och min man har fantastisk sex. Oftast med någon form av vibrator men ibland också bara ?vanlig? klitoris stimulans. Kanske en lite märklig fråga. Men ibland när jag fått flera orgasmer under kort tid kan de kännas som klitoris ?pulserar? efteråt.

    Någon som vet varför? Vad e de egentligen de beror på? Hittar ingen när jag googlar på de. Någon som varit med om samma?

    Med vänlig hälsning, Nyfiken

  • Svar på tråden Klitoris pulserar efter orgasm
  • Anonym (Kåt)
    Fri 18 Oct 2019 23:21
    #1

    Kanske fortf är kåt? Får man många orgasmer så brukar ofta lusten börja om efter varje.

    Antingen är den sliten och öm eller så har kåtheten börjat om fast du tänker bort den men inte kroppen.

  • Anonym (C)
    Sat 19 Oct 2019 00:19
    #2
    +1

    Så blir det alltid för mig. Även om jag bara får en.

  • Anonym (Nyfik­en) Trådstartaren
    Sat 19 Oct 2019 07:13
    #3

    Okej... skönt ändå att jag inte e ensam i alla fall.

  • Anonym (H)
    Sat 19 Oct 2019 08:22
    #4

    När man får orgasm så ökar ju blodflödet till underlivet, vilket gör att det mesta där nere liksom svullnar upp. Vissa behöver dessutom gnugga lite extra hårt för att få orgasm, vilket ökar känsligheten och ömheten ännu mer. Hur som helst är det ju inte ett dugg konstigt det du upplever.

  • Anonym (Nyfik­en) Trådstartaren
    Sat 19 Oct 2019 11:33
    #5
    Anonym (H) skrev 2019-10-19 08:22:40 följande:

    När man får orgasm så ökar ju blodflödet till underlivet, vilket gör att det mesta där nere liksom svullnar upp. Vissa behöver dessutom gnugga lite extra hårt för att få orgasm, vilket ökar känsligheten och ömheten ännu mer. Hur som helst är det ju inte ett dugg konstigt det du upplever.


    Ja lite så går mina tankar också. :)
  • Anonym (för mig med)
    Sat 19 Oct 2019 11:46
    #6

    Ja, så kan det bli för mig med. Hela underlivet kan pulsera efter orgasmen klingat ut. 

Svar på tråden Klitoris pulserar efter orgasm