• Anonym (Ledse­n o gravid­)
    Sun 20 Oct 2019 09:41
    1859 visningar
    81 svar
    81
    1859

    Han tycker att jag har lurat honom

    Jag är gravid med fjärde barnet. Detta var inte alls planerat utan vi var färdiga med barn.

    Min man är jättearg på mig och tycker att jag lurat till mig ett barn.

    Han pratar knappt med mig, upprepar gång på gång att han inte vill ha det här barnet.

    Vi har kört med avbrutet samlag och det har inte blivit någon bebis på 4 år med den metoden. Men nu har jag testat plus ändå. Jag VET ju att det inte är ett 100%igt skydd och det vet ju han också, trodde jag iallafall.

    Jag har sagt till honom att han kan välja att flytta och att han inte behöver ta ansvar för detta barn om han känner så här. Men han väljer att stanna kvar och tjura och förstöra stämningen totalt.

    Vad gör man!?

  • Svar på tråden Han tycker att jag har lurat honom
  • Jordfe­lsbryt­aren
    Sun 20 Oct 2019 16:01
    #21
    Anonym (Men...) skrev 2019-10-20 15:58:21 följande:

    Helt ärligt... ni är otroligt ansvarslösa båda två! Varenda vettig människa vet att det inte är en preventivmetod, ändå har ni båda varit med på det i FYRA ÅR! Jisses...


    Exakt så! Skärpning för fan! Man är alltid 2 om ett barn.
  • Jordfe­lsbryt­aren
    Sun 20 Oct 2019 16:04
    #22
    Anonym (Men...) skrev 2019-10-20 15:58:21 följande:

    Helt ärligt... ni är otroligt ansvarslösa båda två! Varenda vettig människa vet att det inte är en preventivmetod, ändå har ni båda varit med på det i FYRA ÅR! Jisses...


    Exakt så! Skärpning för fan! Man är alltid 2 om ett barn.
  • Sun 20 Oct 2019 16:09
    #23
    Anonym (R) skrev 2019-10-20 15:50:20 följande:

    Jävla idioter det finns alltså. Mitt ex visste fullt ut att jag INTE ville göra abort om det blev något, han sa att HAN INTE ville göra abort om det blev något, HAN var den som fick tjata och övertala mig till att köra avbrutet (gick till slut med på det för jag ville trots allt ha barn någon gång och det gjorde inget för mig om det skulle bli något). När jag sedan således blev gravid efter att HAN MISSLYCKATS MED ATT DRA UT I TID vart han chockad och blev helt skogstokig när jag inte ville ta bort det. Påstod att JAG förstörde hans liv, att jag var äcklig, att han aldrig mer ville ha med mig att göra om jag behöll, att han defintivt inte ville ha med barnet att göra, att han skulle ringa polisen om någon av oss kom i närheten av honom, att han skulle stämma mig på vårdnaden och att han skulle vinna för han är rikare än mig och sedan aldrig låta mig träffa barnet utan hitta en annan mamma till det osv osv. Finns inte ord som beskriver vilken jävla jubelidiot han är och var, och alldeles uppenbarligen är han inte ensam om sin dumhet och sitt svineri. TS, be din man dra åt helvete och börja förbereda separation. Finns ingen anledning att leva med en sådan korkad, egotrippad, elak och svinig människa.


    Hur gick det?
  • Nympha­ea
    Sun 20 Oct 2019 16:18
    #24
    Anonym (R) skrev 2019-10-20 15:50:20 följande:

    Jävla idioter det finns alltså. Mitt ex visste fullt ut att jag INTE ville göra abort om det blev något, han sa att HAN INTE ville göra abort om det blev något, HAN var den som fick tjata och övertala mig till att köra avbrutet (gick till slut med på det för jag ville trots allt ha barn någon gång och det gjorde inget för mig om det skulle bli något). När jag sedan således blev gravid efter att HAN MISSLYCKATS MED ATT DRA UT I TID vart han chockad och blev helt skogstokig när jag inte ville ta bort det. Påstod att JAG förstörde hans liv, att jag var äcklig, att han aldrig mer ville ha med mig att göra om jag behöll, att han defintivt inte ville ha med barnet att göra, att han skulle ringa polisen om någon av oss kom i närheten av honom, att han skulle stämma mig på vårdnaden och att han skulle vinna för han är rikare än mig och sedan aldrig låta mig träffa barnet utan hitta en annan mamma till det osv osv. Finns inte ord som beskriver vilken jävla jubelidiot han är och var, och alldeles uppenbarligen är han inte ensam om sin dumhet och sitt svineri. TS, be din man dra åt helvete och börja förbereda separation. Finns ingen anledning att leva med en sådan korkad, egotrippad, elak och svinig människa.


    Skulle ringa polisen om barnet(?) kom i närheten av honom men skulle ändå stämma dig på vårdnaden? Ok... antar att man borde sluta förvånas över vilka idioter det finns men ändå!
    Drottningen1970 skrev 2019-10-20 16:09:40 följande:
    Hur gick det?
    Undrar också.

  • Nympha­ea
    Sun 20 Oct 2019 16:20
    #25
    Anonym (Ledsen o gravid) skrev 2019-10-20 09:41:45 följande:

    Jag är gravid med fjärde barnet. Detta var inte alls planerat utan vi var färdiga med barn.

    Min man är jättearg på mig och tycker att jag lurat till mig ett barn.

    Han pratar knappt med mig, upprepar gång på gång att han inte vill ha det här barnet.

    Vi har kört med avbrutet samlag och det har inte blivit någon bebis på 4 år med den metoden. Men nu har jag testat plus ändå. Jag VET ju att det inte är ett 100%igt skydd och det vet ju han också, trodde jag iallafall.

    Jag har sagt till honom att han kan välja att flytta och att han inte behöver ta ansvar för detta barn om han känner så här. Men han väljer att stanna kvar och tjura och förstöra stämningen totalt.

    Vad gör man!?


    Alltså, det är ju inte möjligt för DIG att lura till dig ett barn om ni kör med avbrutet! Den enda som kan luras i den situationen är han... Menar han att du trollat fram hans spermier eller? Om han faktiskt gör det han ska blir det ju inget! Vilken idiot...
  • Anonym (Hu)
    Sun 20 Oct 2019 16:24
    #26
    -1

    Ge honom lite tid att smälta och vänja sig vid tanken först och sedan pratar ni igenom det!

    Kommer så väl ihåg när en nära vän till mig blev gravid med tredje barnet blev det livat och mannen anklagade också för att ha blivit lurad och skulle lämna henne. Det var hans första dumma reaktion,men när han fick smälta nyheten och landa lite så insåg han att han var lika ansvarig och visste ju hur ett barn blev till. Nu har de sex barn, så han var inte heller "färdig". Är man färdig med barn då ser man till att göra något åt det innan, så innerst inne kan väl ingen av er varit helt "färdig":)

  • Anonym (Kram)
    Sun 20 Oct 2019 19:17
    #27
    Anonym (Ledsen o gravid) skrev 2019-10-20 09:41:45 följande:

    Jag är gravid med fjärde barnet. Detta var inte alls planerat utan vi var färdiga med barn.

    Min man är jättearg på mig och tycker att jag lurat till mig ett barn.

    Han pratar knappt med mig, upprepar gång på gång att han inte vill ha det här barnet.

    Vi har kört med avbrutet samlag och det har inte blivit någon bebis på 4 år med den metoden. Men nu har jag testat plus ändå. Jag VET ju att det inte är ett 100%igt skydd och det vet ju han också, trodde jag iallafall.

    Jag har sagt till honom att han kan välja att flytta och att han inte behöver ta ansvar för detta barn om han känner så här. Men han väljer att stanna kvar och tjura och förstöra stämningen totalt.

    Vad gör man!?


    Du är inte ensam. Jag väntar också fjärde barnet och min man är lite skeptisk till det... Det är jobbigt!!!
  • Miss Skywal­ker
    Sun 20 Oct 2019 20:38
    #28
    +2

    Har han alltid varit dum i hela huvudet eller kom det plötsligt? Skäll ut honom som lurat dig med att han skulle köra finska rycket. Var absolut inte ledsen!

  • Anonym (Mhm)
    Sun 20 Oct 2019 20:45
    #29
    +1
    Miss Skywalker skrev 2019-10-20 20:38:32 följande:

    Har han alltid varit dum i hela huvudet eller kom det plötsligt? Skäll ut honom som lurat dig med att han skulle köra finska rycket. Var absolut inte ledsen!


    Var inte ledsen?

    Hon är gravid och han är inte intresserad..

    Kul att bära ett oönskat barn 9 månader i magen men för allt i världen.. var INTE ledsen!!
  • Anonym (lw)
    Sun 20 Oct 2019 22:43
    #30

    oJ, han är störtlöjlig

Svar på tråden Han tycker att jag har lurat honom