• Anonym (Kaffedraken)

    Skulle du vilja knulla en man med en strapon?

    Så, skulle du vilja vara den som sätter på? Den som står bakom och penetrerar? Skulle du vilja knulla din kille med en strapon även om det bara är för en gång?

    Eller, är detta inget du vill prova innan du dör?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du vilja knulla en man med en strapon?
  • Anonym (Kaffedraken)

    Nej, med all respekt för dom som gillar det är redan tanken för mig extremt avtändande. Det är fullständigt otänkbart för mig. :/

  • Anonym (Kaffedraken)

    Svaret "Har jag redan gjort" saknades. Gör gärna om det med rätt kille. En feminin kuvlig liten bildskön sak:)

  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag ser ingen sexuell tillfredställelse i det och inget jag skulle göra om min partner inte bad mig.

    Jag skulle däremot lätt straffknulla våldtäktsmän , fast kanske med vassare ting, men som sagt i förnedringssyfte

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Fabian) skrev 2019-10-22 23:04:57 följande:

    Så, skulle du vilja vara den som sätter på? Den som står bakom och penetrerar? Skulle du vilja knulla din kille med en strapon även om det bara är för en gång?

    Eller, är detta inget du vill prova innan du dör?


    Jag använder strapon på min man ibland, han gillar det mycket Flört
  • Anonym (Kaffedraken)

    Nej verkligen inte. Riktig loosersituation för mig.

    Inget skönt för mog alls, och dåliga tankar på att en man skulle göra det bättre, och att min man förmodligen då kommer att prova riktiga varan så att säga. Nej, riktigt obehagligtbo inget för mig

  • Anonym (Kaffedraken)

    Jaaaa Solig Jag är väldigt nyfiken på att prova. Men det känns samtidigt lite pinsamt på något sätt, vet inte varför... har ny pojkvän så det är inte heller läge att fråga men tids nog så kommer jag nog att göra det och jag tror att han kommer att ställa upp Drömmer Analsex på mig själv är jag helt ointresserad av dock. 

  • Anonym (Kaffedraken)

    Hur vida man gillar det eller inte beror väl rätt mycket på vad som är avsikten med penetrationen.
    Man kan ju penetrera för att det är skönt för mannen, men också i ett syfte att dominera, föra illa och förnedra.
    De sista hårda ord som många inte vill se sig själv i. Men det är oftast där det kan finnas en större poäng för kvinnan.

  • Anonym (Kaffedraken)
    Tukt skrev 2019-11-30 14:07:33 följande:

    Hur vida man gillar det eller inte beror väl rätt mycket på vad som är avsikten med penetrationen.
    Man kan ju penetrera för att det är skönt för mannen, men också i ett syfte att dominera, föra illa och förnedra.
    De sista hårda ord som många inte vill se sig själv i. Men det är oftast där det kan finnas en större poäng för kvinnan.


    Jag gillar det både för hans njutning och för att dominera :) Förnedra är inte riktigt min grej men om han känner sig lite... utsatt så kan det vara en krydda. Jag gillar sånt där jag känner mig säker och killen är lite utsatt (inte på ett elakt sätt). Så det enda negativa med strapon (förutom sånt som jag antar kan vara negativt med analsex i allmänhet...) är att jag kanske skulle känna mig lite fånig. 
Svar på tråden Skulle du vilja knulla en man med en strapon?