• Anonym (givare)

    Vilket av dessa är mest lockande med sex?

    Att ni får gå loss på en annans kropp som ni finner attraktiv eller att denna går loss på dig?

    Jag gillar ju så klart båda men föredrar att gå loss på en annan eftersom jag är så bra på det och det brukar vara otroligt uppskattat:) Gillar bara det andra om jag är riktigt kär.

  • Svar på tråden Vilket av dessa är mest lockande med sex?
  • Underhill

    Måste jag välja, väljer jag att vara den som "går loss" :)...men som "Citronen" ovan skriver, så är ju ett vilt och passionerat samarbete att föredra :)


    E vi överens så kör vi
  • Viccan92

    Provade gå loss på sambon och nej han bara skrattade åt mig. Så han går loss på mig och jag bara njuter.

  • Anonym (...)

    Kan tycka ett växelvis spel är att föredra. Variation förnöjer sägs det ju, och så är verkligen jag när det gäller sex.

    Ska man inte byta partner, så vill jag i alla fall ha ombyte i sängen med min partner...

  • Anonym (B)

    Som man som lever i ett förhållande sen några år tillbaka skulle jag vilja svara att hon går loss på mig. Jag står säkerligen för 90% av aktiviteten när det kommer till sex. Jag är den som tar initiativ, ska bestämma vad vi ska göra och är överlägset mer aktiv än henne, både när det kommer till att ge och att prestera.

    Jag önskar inget annat än att hon skulle börja jobba lite och ta mig med storm. Men jag är rädd att det skulle bli tråkigt i längden det med, om det alltid var så.

    Men det hade helt klart varit underbart att få vara den som ibland kan få luta sig tillbaka och fokusera på att njuta.

    Men en balans är nog det optimala.

Svar på tråden Vilket av dessa är mest lockande med sex?