• Anonym (Kvinnan som spricker)

    Älskar små kukar

    Jag har levt med en man under hela mitt vuxna liv

    Varje gång vi haft sex har jag spruckit som , ja som en gris. Han hade 15 /12

    Haft ont i 1-2 veckor innan jag kunnat tänka tanken på att ligga igen.

    Vi delade på oss för några år sedan och jag har träffat en man med 8/10 och kan ha sex varje dag och njuta av det.

    Mycket trevligt:)

  • Svar på tråden Älskar små kukar
  • Anonym (Skämt)
    Anonym (Kvinnan som spricker) skrev 2019-10-23 18:44:05 följande:

    Jag har levt med en man under hela mitt vuxna liv

    Varje gång vi haft sex har jag spruckit som , ja som en gris. Han hade 15 /12

    Haft ont i 1-2 veckor innan jag kunnat tänka tanken på att ligga igen.

    Vi delade på oss för några år sedan och jag har träffat en man med 8/10 och kan ha sex varje dag och njuta av det.

    Mycket trevligt:)


    15/12 är ju inte direkt en stor kuk utan åt det mindre jåller. Spricker du och har problem av det - det låter inte normalt alls. Hade jag träffat en man med 8 cm kuk hade jag vänt och sprungit
  • Anonym (Kvinnan som spricker)
    Anonym (Skämt) skrev 2019-10-23 23:35:01 följande:

    15/12 är ju inte direkt en stor kuk utan åt det mindre jåller. Spricker du och har problem av det - det låter inte normalt alls. Hade jag träffat en man med 8 cm kuk hade jag vänt och sprungit


    Ja det var ett stort problem såklart och påverkade sexlivet negativt.

    Inte så skönt att spricka.

    Trodde det skulle bli bättre efter att barnen kom men blev nog värre.

    Gynekologen säger bara att jag är trång och måste slappna av.

    Nu äntligen kan jag slappna av med min nye man och ha sex utan att spricka.

    Och jag vet att 15 är normalt men det passade inte mig
  • Anonym (JH)
    Anonym (Skämt) skrev 2019-10-23 23:35:01 följande:

    15/12 är ju inte direkt en stor kuk utan åt det mindre jåller. Spricker du och har problem av det - det låter inte normalt alls. Hade jag träffat en man med 8 cm kuk hade jag vänt och sprungit


    Snarare är det en väldigt genomsnittlig kuk - varken liten eller stor, dock något grövre än medel.
  • Anonym (Eli)

    Jag gillar också mindre kukar, även om det finns en undre gräns haha! Dock vill jag gärna ha en stor pung till en mindre kuk =)

  • Anonym (H)

    Hade jag sett att den var så liten som 8cm hade jag klätt på mig och avbrutit allt vidare dejtande.

  • Anonym (Norm)
    Anonym (Skämt) skrev 2019-10-23 23:35:01 följande:
    15/12 är ju inte direkt en stor kuk utan åt det mindre jåller. Spricker du och har problem av det - det låter inte normalt alls. Hade jag träffat en man med 8 cm kuk hade jag vänt och sprungit
    De måtten anses vare sig litet eller stort. Ett medelvärde. Genomsnitt. Vill säga lika många neråt som uppåt gradvis.
  • Anonym (din man)
    Anonym (Kvinnan som spricker) skrev 2019-10-23 18:44:05 följande:

    Jag har levt med en man under hela mitt vuxna liv

    Varje gång vi haft sex har jag spruckit som , ja som en gris. Han hade 15 /12

    Haft ont i 1-2 veckor innan jag kunnat tänka tanken på att ligga igen.

    Vi delade på oss för några år sedan och jag har träffat en man med 8/10 och kan ha sex varje dag och njuta av det.

    Mycket trevligt:)


    Skriver du inte det här bara för att din man läser det och blir glad? Så att han inte ska ha mindervärdeskomplex?
    Hur kan du spricka? Har du någon sjukdom?
    Har han kleinfelters sjukdom? Är han smal och lång med en liten outvecklad penis och små outvecklade testiklar så kan han ha det. Då kan han vara steril också. Det bildas för lite testosteron.
    Det måste vara svårt att ha sex. Jag menar 8 cm är kortare än mitt finger och 10 cm i omkrets är smalt. Kollade det på en smal morot och det var smalt. Hur lång är i slakt tillstånd?
    8 cm stånd har vad jag fått förklarat killar som inte kommit i puberteten än. Därav min fråga om kleinfelters sjukdom som är en genetisk sjukdom/syndrom med en extra kromosom x alltså 47,xxy istället för 46,xy.
    Den jag har nu är 18/15 och slak 12/12.

  • Anonym (Kvinnan som spricker)

    Jag skriver det enbart för att fler kanske har haft samma problem. Med sprucket underliv.

    Nej han har ingen outvecklad penis. I slakt är den väl ca 3 cm. Och pungen är som vilken annan pung som helst.

    Jag är för trång i min muskel så spricker därav, min gyn läkare säger att det är ganska vanligt men inget man pratar om.

    Sprack som ett soll när jag födde mina barn med, trodde det skulle bli bättre efter barnen men snarare tvärtom.

Svar på tråden Älskar små kukar