• fse

    Testa tidigt negativt BIM -6

    Hej!

    Jag och min fru gjorde vår första insemination 16/10. Fick omslag på ägglossningstestet vid 17-tiden kvällen innan. Är idag BIM -7 eller ÄL +10. Har sedan inseminationen haft en pirrande/ilande känsla i äggledare/livmoder. Igår övergick det till en mer mensvärkslikande känsla. Är lite öm i ena bröstet. Är alltid trött så svårt att avgöra om det är mer än vanligt!

    Tog iallafall ett testa tidigt graviditetstest idag som enligt förpackningen ska kunna detektera hcg så tidigt som idag. Fattar att det inte är 100% men blev oändligt ledsen. Det känns verkligen kört och jag känner mig så lurad av min egen kropp. Trodde verkligen att det hade tagit sig.

    Vad säger ni, har ni tagit negativa test vid denna tiden som senare visat sig vara positiva?

    (Vet att det finns flertalet liknande tråder men de jag hittar är flera år gamla och jag är osäker på om det fanns tester som visade på enda ner till 10mlU/ml).

  • Svar på tråden Testa tidigt negativt BIM -6
  • HildaK

    Absolut inte kört! Prova igen om 2 dagar! Håller tummarna för er :)

  • saran92

    Tycker inte du ska bli besviken förens mensen kommer, väldigt få som plussar så tidigt som bim-6, vet folk som fått negativt på Bim och sen plussat ett par dagar efter Bim till och med, hände senast för min kompis som försökte länge, körde äl-test och på Bim var det tvärblankt och tre dagar senare visade det plus på stickan, alltså Bim+3 :)

  • fse

    Tack för svar! Plussade starkt idag under kvällen på BIM-2! Är så chockad och lycklig!!! Trodde aldrig att det skulle ta sig första försöket. Det är ju fortfarande väldigt tidigt och allt kan hända men har aldrig varit gravid innan så visste inte ens om det gick. Blev inte lurad av kroppen trots allt!!!

  • HildaK
    fse skrev 2019-10-29 20:33:51 följande:

    Tack för svar! Plussade starkt idag under kvällen på BIM-2! Är så chockad och lycklig!!! Trodde aldrig att det skulle ta sig första försöket. Det är ju fortfarande väldigt tidigt och allt kan hända men har aldrig varit gravid innan så visste inte ens om det gick. Blev inte lurad av kroppen trots allt!!!


    Åå vad roligt!! Stort grattis till er!
Svar på tråden Testa tidigt negativt BIM -6