• Anonym (Hefner den yngre)

    Hejsan svejsan

    Denna månad har jag jappat med tre olika tjejer. Är jag en hingst nu eller är det nån här som kan toppa detta? Är inte tillsammans med nån av dem, träffade alla tre på en dejtingsida.

  • Svar på tråden Hejsan svejsan
  • Pussan
    Anonym (Hefner den yngre) skrev 2019-10-27 00:32:32 följande:

    Denna månad har jag jappat med tre olika tjejer. Är jag en hingst nu eller är det nån här som kan toppa detta? Är inte tillsammans med nån av dem, träffade alla tre på en dejtingsida.


    Jappat? Ätit Japp alltså?
  • Giftskåneman

    Nä bara äcklig, nån som skryter så är en misslyckad fan som tror han får respekt, men faktum är, du är en looser.

  • Anonym (Boomer)
    Giftskåneman skrev 2019-10-27 10:46:16 följande:

    Nä bara äcklig, nån som skryter så är en misslyckad fan som tror han får respekt, men faktum är, du är en looser.


    Loser*
  • Anonym (Hmm)
    Hegeltegel skrev 2019-10-27 19:00:18 följande:

    Grattis! Du är ju själv uppenbarligen väldigt stolt.


    ...... eller så har man självrespekt.
    Googla det!
    Kolla även upp "nät-troll"
  • Anonym (Hefner den yngre)

    Märk väl att jag bara frågar av nyfikenhet. Låter som det är en hel del bitterhet och avundsjuka i luften här

  • Hegeltegel
    Anonym (Hefner den yngre) skrev 2019-10-27 20:54:30 följande:

    Märk väl att jag bara frågar av nyfikenhet. Låter som det är en hel del bitterhet och avundsjuka i luften här


    Ok!

    Är du runt 20-25 är det nog inte så märkvärdigt om du vill räkna antal ligg per månad. Men det är nog få som ser det som en merit, men som egoboost känns det säkert bra!

    I din ålder (?) hade jag nog samma snitt men nu är det nog snarare per år istället för månad.

    Nöjd?
  • Anonym (Hefner den yngre)
    Hegeltegel skrev 2019-10-27 21:09:47 följande:

    Ok!

    Är du runt 20-25 är det nog inte så märkvärdigt om du vill räkna antal ligg per månad. Men det är nog få som ser det som en merit, men som egoboost känns det säkert bra!

    I din ålder (?) hade jag nog samma snitt men nu är det nog snarare per år istället för månad.

    Nöjd?


    Är över 25 men under 30
  • Pussan
    Anonym (Hefner den yngre) skrev 2019-10-27 00:42:51 följande:

    [quote=79990542][quote-nick]Pussan skrev 2019-10-27 00:39:20 följande:[/quote-nick]Jappat? Ätit Japp alltså?[/mobil.slangopedia.se/mobil/ordlista/


    Jaha där ser man. Nytt uttryck för mig.
    Konstigt ord tycker jag, jag knullar hellre faktiskt. 
Svar på tråden Hejsan svejsan