• Anonym (skäms...)

    har fastnat...

    hjälp..

    jag är en lugn och snäll skåneman som tyckert att jag är som folk är mest.
    jag har sedan ett par år ett distansförhållande med en fantastisk kvinna.

    Den senaste tiden har dock all min fantasi knutet till sex upptagits av drömmen om att få onanera i närheten av en påklädd kvinna och kanske lukta på hennes använda underkläder samtidigt.

    jag har/hade tidigare ett bra sexliv med min tjej och vi testar en hel del saker men denna typ av fetish vet jag att hon inte skulle tända på och om jag dörför för det på tal så skulle hon bara göra det för min skull.

    Nu har detta blivit som en spärr för mig. -det känns som att jag måste få testa en enda gång för att få ut det ur min hjärna. - hur ska jag göra? är jag otrogen om jag gör det med någon annan? :(

  • Svar på tråden har fastnat...
  • Anonym (skäms...)

    Jag trodde detta var ett icke fördömande forum

  • Anonym (Den var bra!)
    Anonym (skäms...) skrev 2019-10-27 08:30:38 följande:

    Jag trodde detta var ett icke fördömande forum


    Nej tvärtom. Det här är nog det mest fördömande forum som finns.
  • Anonym (C)

    Jag hade känt mig sviken av min partner om han gått bakom ryggen på mig och gjort en sådan sak med någon annan. Fråga henne istället! Även om hon inte direkt tänder på tanken så kan hon ju gilla att göra det eftersom det ger dig något.

  • Anonym (.)

    Klart du ska prata med henne om det istället för att vara otrogen mot henne

  • Anonym (skäms...)

    Men hon kommer aldrig förstå, alt känna sig äxklad ..

  • Anonym (.)
    Anonym (skäms...) skrev 2019-10-27 10:38:44 följande:

    Men hon kommer aldrig förstå, alt känna sig äxklad ..


    Det vet du väl inte?

    Enklast är väl kanske att säga att du hade en sexuell dröm, och berätta om det, om hon verkar äcklad är det väl bara att rycka på axlarna och instämma i att drömmen var konstig, men att man inte kan styra över drömmarna.

    Och verkar hon inte så stött/äcklad, är det väl bara att säga att du vaknade upp jättekåt, och undrar lite om det skulle vara lika hett i verkligheten.

    Du det finns många konstigheter som folk tänder på, t.ex. piss med mera, jag fördömer aldrig men tycker inte att din fantasi är så värst avvikande.
  • Anonym (C)
    Anonym (skäms...) skrev 2019-10-27 10:38:44 följande:
    Men hon kommer aldrig förstå, alt känna sig äxklad ..

    Är hon så pryd verkligen? Är man inte väldigt ung eller har tillbringat hela sitt liv under en sten utan wifi så vet man nog bättre än att äcklas av någonting så harmlöst. Det handlar ju inte om en vilt främmande karl som vill runka i hennes närhet utan mannen hon redan har en sexuell relation med.
  • Anonym (A)
    Anonym (C) skrev 2019-10-27 08:48:02 följande:
    Jag hade känt mig sviken av min partner om han gått bakom ryggen på mig och gjort en sådan sak med någon annan. Fråga henne istället! Även om hon inte direkt tänder på tanken så kan hon ju gilla att göra det eftersom det ger dig något.
    Samma här
Svar på tråden har fastnat...