• Sun 27 Oct 2019 21:04
    923 visningar
    9 svar
    +1
    9
    923

    Viket pris för 2 veckors-hundpassning?

    Du skrev en likadan tråd för ett tag sen? Och 2 veckor blir DYRT om det ska täcka även utebliven inkomst. Hoppas hundägaren är medveten om det. Sen kan du bjuda hem dina vänner. Eller träffas på ställen där man får ha hund med. Finns en hel del caféer tex. Men var tydlig med att du inte ställer upp för att vara snäll utan det kommer kosta ägaren en hel del pengar.

  • Mon 28 Oct 2019 07:32
    #6
    Dexter dot com skrev 2019-10-28 06:42:20 följande:
    Vad tog du betalt per dygn förra gången då för dom 9 dagarna? Situationen är ju densamma så du bör ju ta samma pris.
    Vad är det nu för akut som hänt så ägaren måste ha hundvakt igen åt en nyss inköpt valp?
    Det undrar jag också. Kansked inte ska ha valp alls när ägaren inte kan ta hand om den själv.
  • Mon 28 Oct 2019 09:40
    #8
    Dexter dot com skrev 2019-10-28 08:49:25 följande:
    Verkar vara väldigt dåligt planerat av ägaren. När jag skaffat valpar har man ju haft en plan för många månader framåt.
    Ja väldigt dåligt. Dessutom en väldigt otrygg start för en liten valp att hoppa fram och tillbaka mellan olika personer. I början är dom könsliga och det är viktigt att dom får knuta an till sin ägare. Påminner om den andra tråden där ts gnällde för att hon inte fick tillbaka sin valp. Hon hade psykiska problem och hade lagt in sig själv och den lilla valpen fick flytta mellan olika personer tillsist tog uppfödaren tillbaka den och ts gnällde för det var ju hennes valp. Som hon själv inte skött om på väldigt lång tid.
  • Mon 28 Oct 2019 09:41
    #9

    Tråden heter "jag får inte tillbaka min hund"

Svar på tråden Viket pris för 2 veckors-hundpassning?