• Lillfia989

    Mellanblödningar ? Mens? Infogar BILDER

    Jag och sambon prickade in äl så bra denna månad. Ca 6 dagar efter Äl så får jag som rosa/bruna flytningar och Molvärk. Dagen efter ÄL+7 får jag en blödning som senare avtar och kommande dagar är det rosa/bruna rikliga flytningar med Molvärk för att sen avta helt och nu idag ÄL+11 vara tillbaka med rosa flytningar och Molvärk på båda sidor äggstockarna. Infogar bilder!

    Är det mens på gång eller ska en nidblödning vara såhär ? Finns det ändå chans till graviditet eller är det kört?

    Har sen Äl haft ömma bröstvårtor och ömma bröst och i samband med blödningarna har jag även fått ryggont och huvudvärk.

  • Svar på tråden Mellanblödningar ? Mens? Infogar BILDER
  • Lillfia989

    Ja de måste de ju vara. Har BIM på fredag. Plussade idag. Är så rädd för kommer fortfarande bruna flytningar jätte mycket!

  • Johanna1986

    Håller tummarna att den lill* stannar.


    Lillfia989 skrev 2019-10-29 11:53:07 följande:

    Ja de måste de ju vara. Har BIM på fredag. Plussade idag. Är så rädd för kommer fortfarande bruna flytningar jätte mycket!


  • Laa TroosaaLi

    Oj verkligen som att jag själv hade kunnat skriva det!! Har BIM på fredag och fick blödningar ÄL+7 som höll i sig i 4 dagar, som en svag liten mens. Hade tydliga ilningar i livmodern/äggstockarna som du! Har aldrig haft mellanblödningar förut, så jag tänkte att det var nidblödning, men det kändes lite som en blandning av nid och mens. Tror jag hade totalt 3 små klumpar, vilket inte karakteriserar nidblödning, men det kändes inte som mens då jag brukar blöda ca 7-8 dagar, ha mensvärk och blöda mer under mens. Sen var det ju också också bara 7 dagar efter ÄL.

    Kanske var mellanblödningar då? Undrar om det påverkar äggets förmåga att fästa sig?

    Skillnaden är dock att jag inte har plussat, som du har gjort, vilket gör mig jätterädd! Har dock inte testat med morgonurin. Jag har inte heller några känningar i brösten och ilningarna känns inte längre.

    Men håller hoppet uppe fram till mens.

Svar på tråden Mellanblödningar ? Mens? Infogar BILDER