• Lillebus10

    Hjälp mig att tolka honom!!

    Han tar kontakt lika mycket som mig. Det är alltid han som kommer fram och pratar på gymmet osv. Ok till saken; jag gillar verkligen denna kille. Vill såklart inte bli sårad så har frågat lite vad han ville varpå han svara ?jag vill nog inget seriöst? jag låtsades som att jag var med på den, och så sågs vi en kväll med tanken att ?bara ligga? men faktum är att vi hade väldigt trevligt. Vi mös mycket, men låg inte. Detta var cirka tre veckor sedan. Sen nu i torsdags sågs vi igen, vi prata länge innan och låg sen. Han skrev när han jag lämnat typ ?tack för ikväll, sorry om de kändes som jag skicka ut dig för min bror kom, han sa du kunde sovit här ju, hade varit mysigt? VI bestämde att sova kvällen efter. Däremot, hade han fått ändrade planer och skulle dricka lite med sina vänner. Jag blev besviken för känns ofta som jag är typ 5e handsvalet. Så förklarade det och han sa förlåt och kände sig dum. Vi hördes senare mot kvällen och jag sa , om du vill träffas kan vi ses en stund och prata bara. Vilket vi gjorde. Jag frågade ?om du bara vill ligga, varför vill du då jag ska sova hos dig?? Varpå han svara ?mm men endast ligga är kanske inte det jag vill innerst inne?? Jag sov hos honom den natten och det var jättemysigt. Han krama om mig hårt hela natten, kysste min rygg, sa han kände sig jättebekväm med mig, att jag är fin och så vidare. Dagen därpå sågs vi på gymmet och körde lite ihop. Dagen efter, var han med 2 vänner hos sig och krökade lite. Då frågade han vad jag gjorde, skrev att han ville vara med mig och om jag inte kunde komma. Jag kom efter en stund, han presentera sina vänner och var väldigt fin mot mig, höll min hand osv. Efter jag kommit hem skrev han ?kändes det ok?? Så sa jag ?ja verkligen, vad tycker du själv?? Så sa han ?super?. Vi bestämde den kvällen med hans vänner att vi skulle sova dagen efter (igår). En kvart innan skriver han ?vad gör du? Känner mig jättetrött? och jag pallar seriöst inte att ?vänder tillbaka? nu när det känts så bra. Så skrev jag bara ?sluta, vi kan vara trötta tillsammans, ska jag inte komma??. Så åkte jag dit och vi kollade film. Myste och prata som vanligt. Det kom på tal igen lite med vad ?vi är?. Och sa liksom att tiden får avgöra men jag vill inte träffa honom om han bara använder mig för att ha sex. Frågade varför träffar du mig? Så sa han ?ja men kul med lite uppmärksamhet och bekräftelse? och sen får man väl lite mer intresse med tiden som går också? men jag kan verkligen inte förstå vad han vill. Han sa att han inte var ute efter något seriöst. Och då sa jag ? ja men då tror jag vi ska strunta i detta, för jag är rädd för att om jag får känslor - så är den dörren stängd liksom?? Och då ändrade han det till ?ja okej men menar mer att jag är inte ute och aktivt söker efter ett förhållande?.

    Mmmm.. vet verkligen inte. Tänker på honom hela tiden. Ska jag bara ge upp allt för att kanske faktumet är att han bara vill ligga? Eller ska jag faktiskt ge det en chans??

  • Svar på tråden Hjälp mig att tolka honom!!
  • Anonym (Ligga)

    Det låter som att han vill ha uppmärksamhet, bekräftelse och sex. Och som att han är nöjd med att vara singel.

  • Anonym (plupp)

    Låter som att han är omogen och tror att det finns hur många fiskar som helst i sjön.

    Du behöver inte undra vad han vill. Fråga dig själv vad DU vill.

    Vill du ha en kille som vill ha DIG? Eller en kille som vill ha fitta.

    Killar är inte så djupa och nyanserade som man tror.

    Dom är villiga att säga vad som helst bara för att få sex. I alla fall unga och omogna killar.

    Han har till och med sagt rakt ut att han inte söker efter något seriöst.

    Sorry om jag låter hård men det är ganska tydligt för en utomstående.

Svar på tråden Hjälp mig att tolka honom!!