• Anonym (Liten kuk)

    Penisring

    Hejsan forumet. Jag har en fråga som riktar sig främst till tjejer.

    Jag har en ganska liten kuk och när jag ska ligga så är det svårt att hålla ståndet. Köpte en penisring med vibrator som dom sa kan vara skönt även för tjejen. Nu är min fråga. Skulle. I tjejer kvinnor bli super avtända på att ligga med en kille som tar på en kukring när det ska knullas även om du ser tydligt att det hjälper och den växer mkt. Ni som testat sex på detta sätt vad säger ni tjejer hur ska man som kille agera för att göra detta smidigt.

  • Svar på tråden Penisring
  • Anonym (Snälla frun)

    Personligen gillar jag inte ringar med vibrator. Det skulle i så fall vara om han pressar in och ligger still men då föredrar jag att ha en vibrator som jag styr medans han stöter. 
    Angående ringar generellt så gillar jag de i metall, ser snyggt ut och penisen blir ju lite mer blodfylld och hårdare om det behövs.

  • Anonym (Liten kuk)
    Anonym (Snälla frun) skrev 2019-10-30 09:52:40 följande:

    Personligen gillar jag inte ringar med vibrator. Det skulle i så fall vara om han pressar in och ligger still men då föredrar jag att ha en vibrator som jag styr medans han stöter. 
    Angående ringar generellt så gillar jag de i metall, ser snyggt ut och penisen blir ju lite mer blodfylld och hårdare om det behövs.


    Intressant inlägg, är det ring runt penis och pung eller bara penisroten. Försöker utforska båda men då man e nybörjare är tips alltid välkommen. Vet tjejer idag vad kukring är och att det inte förstör stämningen? Tar även gärna emot tips från er tjejer hur man använder dom på bästa sätt.
  • Anonym (Liten kuk)
    Anonym (Bra?) skrev 2019-10-30 10:32:50 följande:

    Är det en bra produkt?


    Beror på vad man har för syfte med den. Jag märker att det gör delvis det jag vill iaf
  • Anonym (Snälla frun)
    Anonym (Liten kuk) skrev 2019-10-30 10:22:39 följande:
    Intressant inlägg, är det ring runt penis och pung eller bara penisroten. Försöker utforska båda men då man e nybörjare är tips alltid välkommen. Vet tjejer idag vad kukring är och att det inte förstör stämningen? Tar även gärna emot tips från er tjejer hur man använder dom på bästa sätt.
    Runt både pung o penis.
    Du kan ju ha den på dig innan så blir det inte ett moment att ta på den vid akten.
    Är den i metall skall den ju sättas på när den är slak dessutom.
    Min man har en sådan och den är omtyckt
  • Anonym (Liten kuk)

    Aha den låter spännande. Men då måste man väl veta exakt hur stor man har.

    Men att ta på innan typ gå på toa och ta på sedan överraska eller ska man berätta att den ska på. Vad hade du gillat första gången. Har du nå tips om den typen ni har och vad den kostar?

  • En manlig man

    Penisring är ett riktigt bra hjälpmedel om ståndet sviktar lite. De är billiga och kommer i olika storlekar. Det är viktigt att hitta rätt storlek och inte ha för tajt för länge.

    Jag har penisring ibland då kuken blir så mycket större och stenhård. Min kuk är hyfsat stor utan ring men med ringen blir den riktigt grov. Flickvännen gillar ringen då det känns lite extra mot klitoris men hon tycker att kuken är i grövsta laget med ring. Men det funkar och ombyte förnöjer.

  • Anonym (Snälla frun)
    Anonym (Liten kuk) skrev 2019-10-30 11:29:50 följande:

    Aha den låter spännande. Men då måste man väl veta exakt hur stor man har.

    Men att ta på innan typ gå på toa och ta på sedan överraska eller ska man berätta att den ska på. Vad hade du gillat första gången. Har du nå tips om den typen ni har och vad den kostar?


    Överraska med att ha på den innan, du kan ju gå med den hela dagen om du vill. 
    Ja, man får ju testa vilken storlek du behöver. Min man mätte på ett ungefär men han hittade rätt storlek direkt. 
    De finns på de flesta nätbutiker, även wish. Kostar upp till 500 typ
  • Anonym (Liten kuk)

    Ja man kanske ska testa att ha den på hela dagen. Hört nått om att det ska utöka uthålligheten med men kan detta stämma. Undra om tjejen blir äcklad av att se det eller om hon gillar att man ansträngt sig. 

  • Anonym (Jaha)

    En ring som stoppar blodcirkulationen..låter ju väldigt lyckat att gå runt med den jämt och ständigt då den stoppar blodcirkulationen..och antagligen orsakar att snoppen självdör..eww !

  • En manlig man
    Anonym (Jaha) skrev 2019-10-30 12:19:40 följande:

    En ring som stoppar blodcirkulationen..låter ju väldigt lyckat att gå runt med den jämt och ständigt då den stoppar blodcirkulationen..och antagligen orsakar att snoppen självdör..eww !


    Om du har den på utan stånd är det ingen fara. Däremot ska man undvika för tight ring och för lång tid med fullt stånd. Jag kör max 20-30 min med ringen.
  • Anonym (Man)

    Hur ska man mäta eller tänka när man beställer? Ska den vara något mindre än vad kuken är vid stånd eller ska den vara trängre än så?

    Hur ska man mäta för att hitta rätt direkt?

  • En manlig man
    Anonym (Man) skrev 2019-10-30 14:59:18 följande:

    Hur ska man mäta eller tänka när man beställer? Ska den vara något mindre än vad kuken är vid stånd eller ska den vara trängre än så?

    Hur ska man mäta för att hitta rätt direkt?


    Den ska vara mindre än omkretsen vid roten vid stånd. Tanken är ju att blodet ska stanna kvar i penisen. Det finns 3-pack med olika storlekar att köpa för en hundralapp. Testa dig fram.
  • HasseA
    Anonym (Man) skrev 2019-10-30 14:59:18 följande:

    Hur ska man mäta eller tänka när man beställer? Ska den vara något mindre än vad kuken är vid stånd eller ska den vara trängre än så?

    Hur ska man mäta för att hitta rätt direkt?


    Det är ganska svårt att mäta och få det rätt. För min del slutade det med att jag hade köpt en 45, en 48, och en 50 mm i diameter, där 48:an är perfekt. 45 är för tajt, och 50 för lös. Så pass kinkigt är det. Som referens är min bäste vän ungefär 45 i omkrets mitt på.

    Jag har skrivit en hel del om ringar på vår blogg, om hårda metallringar att ha bakom pungen, men också om försök med hårsnoddar, och om mjuka ringar, och alla möjliga kombinationer. Jag orkar inte skriva allting igen här, det går lätt att läsa för den som är intresserad, välj kategori "Recension" och scrolla lite nedåt. Det finns inte så många nyare inlägg, och de finns väl alla där från det senaste året ungefär (kan inte titta efter från jobbet).

    Men kort - hårsnoddar kan fungera väldigt bra, och är billiga för att testa om man alls gillar det. Jag har beskrivit några sorter som funkar bra.

    Ett väldigt bra och billigt set om tre olika stora, och lite bredare platta, ringar i elastiskt gummi, kan jag verkligen rekommendera. Det är nog rätt lätt att hitta dem om man scrollar förbi lite bilder på bloggen, ett av de senare inläggen.

    Jag har till slut fastnat för ringar bakom pungen, antingen hårda i metall (eller i kombination med en hård gummiring), eller de mjukare breda jag nämnde ovan. De hårda - som "en manlig man" skrev - kan man ha på länge, för de kan inte vara så små att de stryper hela tiden. Elastiska kan vara verkligen sköna att ha där, det känns som om någon kramar om hela paketet, men de kan förstås strama åt väl mycket efter ett tag.

    Och, för att anknyta till TS, så blir i alla fall mitt stånd klart bättre med ringar bakom pungen - plus att det hindrar mina pungkulor från att vandra upp i ljumsken när vi har sex, vilket de gärna gör annars. Vad en random tjej/kvinna skulle tycka om det har jag inget svar på, dock.
  • HasseA
    HasseA skrev 2019-10-30 15:41:13 följande:
     Som referens är min bäste vän ungefär 45 i omkrets mitt på.
    Inte i omkrets, förstås! Asgarv. Som mitt pekfinger, typ. Diameter ska det vara.
  • Anonym (Liten kuk)

    Låter härligt med alla svar. Blev besviken på min vibrator i ringen då batteriet var slut efter 15minutet så var bara att beställa nya.

    Men nu till frågan ni som kör silikonring (som jag gör nu) och har den bakom pungen, innebär det att kulorna träs igenom ringen med så den sitter allra närmast både uppe och nere om ni förstår?

  • HasseA
    Anonym (Liten kuk) skrev 2019-10-31 01:12:43 följande:

    Låter härligt med alla svar. Blev besviken på min vibrator i ringen då batteriet var slut efter 15minutet så var bara att beställa nya.

    Men nu till frågan ni som kör silikonring (som jag gör nu) och har den bakom pungen, innebär det att kulorna träs igenom ringen med så den sitter allra närmast både uppe och nere om ni förstår?


    Det finns ju bara två alternativ - framför pungen och bakom pungen. Man menar inte bara att man drar den bakåt "på ovansidan" så den sitter snett, liksom. Så "vanliga" kukringar går nog oftast inte att få dit bakom.

    Batterier, det är som det är. Det ryms inte så mycket energi i små batterier. De ska ju ändå driva en motor att snurra på för fullt, det orkar de inte så länge. Därför blir det heller aldrig speciellt bra fart på batteridrivna grejer.
  • Anonym (Jaha)

    En smal buttplug är mycket bättre..då kommer man i extas.. :)

Svar på tråden Penisring