• lekdejt

    Analplugg på första dejten?

    Ok kära vänner nya och främmande för mig, nu ska jag berätta en historia en historia som kanske kommer få dig att häpna , kanske blir förskräckt eller möjligtvis trollbinda dig? Oavsett här kommer den. Ps, jag har en fråga i slutet, missa inte den)


     


    Så här r det, jag är runt 30 år och blev singel för snart 1 år sedan. Kort efter det skapade jag en profil på en dejting-app, ni vet en sådan app där man svajpar höger eller vänster. Jag fyllde i att jag sökte en man mellan åldern 36-46, inget mer.


     


    Gick på några dejter under en period, men det blev inget mer av det, inget som ens ledde till sex.


     


    Men så i fredags, för snart en vecka sedan svajpade jag höger på en man som såg trevlig ut. Jag skrev ?Hej! Vad sysslar du med! Och han svarade, vi började chatta, ja och sen slutade vi aldrig?


     


    Jag visste inte då att jag letade efter någon som han, eller ens behövde en man som han i mitt liv. Jag är väldigt självständig och har alltid klarat mig på egen hand. Jag arbetar heltid och läser en universitetskurs på fritiden. Är modig och stark, enligt mig själv då. Men det var bara att det kändes rätt, vi har klickat även fast vi nu är jag skriver detta inte ens har träffats. Okej, jag ska förklara vad jag menar med en man som han. 


     


    Vi chattar på och lär känna varandra och så berättar jag om en av mina tidigare misslyckade dejter, där jag hade frågat dejten om han ville jag skulle ha på mig något särskilt och att jag tyckte att tanken på att en man skulle bestämma över det beslutet till 100% kändes väldig hett och spännande.


     


    Den här nya mannen som vi kan kalla D, hade jag bara chattat med i en timme innan han direkt verkade nappa på det jag nyss berättat.


    ?Jag tolkar det som du gillar att jag ger dig direktiv. Jag tänkte ge dig ett uppdrag du ska göra på din date som du hade bokat med någon.? Skriver han då till mig


    ?Okej? svarade jag, bara direkt, kanske utan att tänka.


     


    Jag hade en inbokad blind date på söndagen som jag berättat om, att jag kanske inte var jätteintresserad, men den var ändå inbokad. 


    Så D bad mig att ta på mig ett par trosor och gå runt i dem under dagen så att de skulle få min doft, sen på själva dejten smyga ner trosorna i min dejts jackficka.


     


    Efter dejten skulle jag sen berätta om uppdraget och hur det hade gått. Jag skulle också berätta vad killen i fråga hade skrivit tillbaka till mig efter att han hittat trosorna.


     


    Detta gjorde mig så upphetsad, dels att få göra något som D skulle bli glad över, dels över att få göra något utan att tänka, bara göra det. Det var spännande, läskigt och exalterande, typ allt på samma gång.


     


    Nu blev det inte så att jag klarade uppdraget dessvärre, pga anledningar som inte spelar någon roll nu egentligen på vad jag ska berätta härnäst. Ni ska också veta att misslyckas jag med ett uppdrag så blir det konsekvenser.


     


    Idag är det onsdag kväll och jag har chattat och pratat i telefon med D sen i fredags. Jag och D har direkt fattat stort tycke till varandra. Måste ändå påstå att det känns väldigt bra och naturligt vår kontakt. OCH vi har redan börjat leka med varandra, vi flyttade vår konversation till WhatsApp och då började han ge mig nya uppdrag att fullfölja, det har varit bland annat att skicka över bilder på mig själv till honom där jag får tydliga direktiv på vad jag ska göra på bilderna.


     


    Nu till det spännande, anledning till att jag skriver här.


    Vi ska alltså ses nu för första gången på lördag, i min stad här där jag bor. D bor lite mer än två timmar bort och vi ska mötas upp utanför en restaurang. Han har preppat mig ordentligt nu inför vårt första möte, det kommer inte bara bli en blind date utan ett uppdrag också. 


     


    Dels så har D bestämt vad jag ska ha på mig, dels vad vi ska göra innan dejten, under dejten och efter dejten.


    Jag har blivit beordrad att komma till vår dejt helt utan underkläder, i en tunn klänning, med stay-ups och högklackade skor. Vad det blir för klänning och skor är helt upp till mig har D förklarat. Han vill jag ska sminka mig och fixa mitt hår som jag brukar när jag vill vara så fin som möjligt, enkelt, eller hur?!


    Men det som jag mest ser fram emot med skräckblandad förtjusning är att jag ska gå med en klitorisklämma på och även klämmor på mina bröstvårtor. Jag är helt och hållet nybörjare på detta, förutom den ena dejten då tidigare i  somras, men då var jag ändå påklädd och inte med ?attiraljer? på mig.


     


    Utöver detta har D också bestämt att jag ska ha en analplugg, som jag inhandlat enkom för detta, eller ja jag har köpt nästa allt nytt inför vår träff, hade inget av detta hemma, som den vanliga vaniljtjej jag är, eller ska jag kanske säga varit?


    Missförstå mig inte nu vänner, jag är extremt taggad över detta, men nu när jag skriver så skäms jag lite över att jag ens berättar det, vågar jag, kommer folk att se mig och förstå? Ah så många frågor!


     


    Så jag måste få veta era erfarenheter kring att gå omkring med analplugg, eller liknande? Är det något man ska tänka på, hur kommer det att kännas, ja allt vill jag veta? Ja jo jag har googlat en del men tänkte att detta forum kanske kan ha bra med erfarenhet också?


     


    Så om två dagar ska jag och D mötas, ser så fram emot det, det pirrar i hela kroppen när jag tänker på det. SOM jag nämnde tidigare så har han gett mig tydliga direktiv när vi ses utanför restaurangen. Jag ska stå så att jag är vänd åt ett håll och han kommer att komma upp bakom mig, så jag kommer inte se honom först. Då direkt så kommer han att inspektera min kropp och se om jag har lytt honom och har på mig det som han bestämt. Oroa er inte nu, ja jag vet ju hur han ser ut för jag har sett många bilder på honom, men detta blir vårt första möte. 


     


    Under dejten ska jag också göra en sak, men nu blir jag lite för generad att berätta om det, faktiskt åh!


    Önska mig lycka till och snälla om du som läser detta har någon erfarenhet att dela med sig av så får du mer än gärna kommentera här.


    analplugg, dominant, submissive, blinddate, första dejten
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2019-10-30 18:57
    Okej, är det farligt med analplugg, gör det ont?? Läs inte hela inlägget om du inte vill höra min bakgrundshistoria!
  • Svar på tråden Analplugg på första dejten?
  • Anonym (suck)

    Du vet om att detta är familjeliv inte vare sig sexnovell.se eller darkside.se....... Så tröttsamt med folk som tycker de är roliga när de lägger upp sexnoveller här och försöker låtsas som de ställer en fråga....

  • lekdejt
    Anonym (suck) skrev 2019-10-30 18:49:52 följande:

    Du vet om att detta är familjeliv inte vare sig sexnovell.se eller darkside.se....... Så tröttsamt med folk som tycker de är roliga när de lägger upp sexnoveller här och försöker låtsas som de ställer en fråga....


    Försökte var tydlig med frågan i rubriken ändå ju! Sen var det du som valde att klicka, ingen tvingade dig att läsa. Lite rätt har du kanske är det fel forum, kände för lite mer seriösa svar kanske och tänkte jag skulle få det här?
  • Anonym (Tjejkompis)

    En tjejkompis hade precis ett sånt här "förhållanden" han tog över hennes liv totalt. När han va med sin fru så fixade han hem dejter till henne. Han hade sagt åt dom vad dom skulle göra med henne samt sagt åt ge be vad hon ska ha på sig för de kommer komma hem en man till henne när som.

    Mådde dåligt av detta och hon fattade tillslut rätt beslut att ta avstånd från honom.

  • Anonym (suck)
    lekdejt skrev 2019-10-30 18:55:25 följande:
    Försökte var tydlig med frågan i rubriken ändå ju! Sen var det du som valde att klicka, ingen tvingade dig att läsa. Lite rätt har du kanske är det fel forum, kände för lite mer seriösa svar kanske och tänkte jag skulle få det här?
    I såna här frågor får du seriösare svar på Darkside.se där folk som håller på med sånt här hänger. Familjeliv är inte rätt forum känner jag. 
  • Anonym (suck)

    Förövrigt:


    Analplugg kan göra ont om den är för stor, inte tillräckligt med glid och tusen andra anledningar. Gör man fel kan du även få analsprickor och hemorojder. Men samtidigt om du inte tar en för stor, är försiktig när du stoppar in den osv så behöver den absolut inte göra ont. 


    Precis som vissa får ont av analsex, andra gillar lite stimulans och ytterligare andra älskar det... 

    Du verkar vara påväg in i en ny värld, och som en som själv rör mig i den så tycker jag att du skall sluta ta detta på familjeliv (oseriöst att prata om detta här... känns mer som du är en snuskgubbe som försöker prångla ut sin sexuella fantasi som en novell). darkside.se är stället för dig, där kan du få seriösa svar och du kan vädra alla funderingar. 

  • Lånehajen

    [quote=79999099][quote-nick]lekdejt skrev 2019-10-30 18:45:21 följande:[/quote-nick]

    Jag visste inte då att jag letade efter någon som han, eller ens behövde en man som han i mitt liv. Jag är väldigt självständig och har alltid klarat mig på egen hand. Jag arbetar heltid och läser en universitetskurs på fritiden. Är modig och stark, enligt mig själv då. Men det var bara att det kändes rätt, vi har klickat även fast vi nu är jag skriver detta inte ens har träffats. Okej, jag ska förklara vad jag menar med en man som han.

    Den här nya mannen som vi kan kalla D, hade jag bara chattat med i en timme innan han direkt verkade nappa på det jag nyss berättat.

    Så D bad mig att ta på mig ett par trosor och gå runt i dem under dagen så att de skulle få min doft, sen på själva dejten smyga ner trosorna i min dejts jackficka.

    Detta gjorde mig så upphetsad, dels att få göra något som D skulle bli glad över, dels över att få göra något utan att tänka, bara göra det. Det var spännande, läskigt och exalterande, typ allt på samma gång.

    Ni ska också veta att misslyckas jag med ett uppdrag så blir det konsekvenser.

    Idag är det onsdag kväll och jag har chattat och pratat i telefon med D sen i fredags. Jag och D har direkt fattat stort tycke till varandra. Måste ändå påstå att det känns väldigt bra och naturligt vår kontakt.

    Dels så har D bestämt vad jag ska ha på mig, dels vad vi ska göra innan dejten, under dejten och efter dejten.

    Utöver detta har D också bestämt att jag ska ha en analplugg, som jag inhandlat enkom för detta, eller ja jag har köpt nästa allt nytt inför vår träff

    Så om två dagar ska jag och D mötas, ser så fram emot det, det pirrar i hela kroppen när jag tänker på det. /quote]

    Har citerat relevanta stycken ur din text. Ni har alltså pratat över internet i 5-6 dagar och redan så vet du att du behöver en man som honom i ditt liv (fast du enligt dig själv är självständig och klarar dig bra på egen hand). Därtill låter du honom bestämma vad du ska göra på din dejt med en annan man, känner dig glad över att kunna tillfredsställa honom, har fattat stort tycke för honom och låter honom bestämma i princip allt som har med er kontakt att göra.

    Alla varningsklockor ringer då du verkar rusa in i relationer och vara extremt undfallande samtidigt som du pratar med någon som genast vill ta kommandot och börja prata sex samt styra dig. Ingen seriös person beter sig på det sättet. Även D/s relationer växer vanligtvis fram över tid då de kräver mycket tillit och kännedom om varandra. Ta ett gott råd och tryck på paus nu samt fundera på vad du egentligen håller på med.

  • Anonym (kul)
    lekdejt skrev 2019-10-30 18:45:21 följande:

    Ok kära vänner nya och främmande för mig, nu ska jag berätta en historia en historia som kanske kommer få dig att häpna , kanske blir förskräckt eller möjligtvis trollbinda dig? Oavsett här kommer den. Ps, jag har en fråga i slutet, missa inte den)


     


    Kul grej. Du får berätta hur det gick!
  • Anonym (Trams)

    Hur kan du överhuvudtaget överväga sånt här trams?

    Ska du sitta på restaurangen med en plugg i röven och klämmor på klittan och brösten utan att det ska märkas?

    Och sen då? Ska han bjuda på middag och du efterrätt?

    Troll

  • Anonym (Hmm)

    Du kanske skulle se till att folk orkar
     läsa hela skiten .....
    Analplugg på första dejten låter väl "sådär" ...

  • HasseA

    Jag undrar väl också lite över sanningshalten i detta. Det hade väl räckt med en av dessa tre saker? Klämma på klitoris är ju inte lätt, och inte heller på bröstvårtor, om man inte är van och gillar det. Och det funkar inte någon längre tid i alla fall, åtminstone om de sitter hårt - så att ha på ute på en restaurang oprövat känns sådär.

    Plugg, det beror ju helt på hur den ser ut. De flesta stannar ju inte ens kvar inne av sig själva. Är det en metallplugg med tunn "pinne" så känns det inte mycket, är det en bredare känns det mer. Men samma där, det är knappast något man provar för första gången ute på restaurang, kan jag tycka.


  • Anonym (Fröken Lind)

    Ts, om du inte är van och gjort detta flera gånger tidigare, kan jag lova dig att du inte kommer ur huset med både klämmor på bröstvårtor, klitoris samt analplugg. Det kommer att göra för ont. Om du kan röra dig kommer du knixa dig fram som en skadeskjuten höna. Lycka till.

  • Wench85

    Oj, jag skulle nog säga att denne D inte riktigt vet vad han sysslar med om han instruerar dig att ha allt detta vid en och samma dejt. Bara analplugg skulle antagligen funka, men att ha klämmor, dessutom utan underkläder som "håller dem på plats" så att det inte skavs och flyttas mot kläderna låter ogörligt.

  • ivar37

    Tror du ramlat över nåt stolpskott som förläst sig på några erotiska romaner och till sin förvåning funnit någon som tar honom på allvar.
    Skulle förvåna mig mycket om han ens dyker upp. Och hans krav på dig är ju faktiskt helt absurda, i princip omöjliga att utföra.

  • Anonym (Blåmesen)

    Orkar inte läsa hela men låter som en sexfantasi från någon som har tråkigt i sin kammare....

Svar på tråden Analplugg på första dejten?