• Thu 31 Oct 2019 09:38
    215 visningar
    18 svar
    18
    215

    Bröst

    Är det ovanligt att man gillar små bröst.

    Man hör bara talas om att kvinnor ska ha stora bröst.

    Kvinnor som inte använder silicon är fantastiska, mer känsla när dom är naturliga.

  • Svar på tråden Bröst
  • Thu 31 Oct 2019 09:42
    #1

    Det tror jag inte är så ovanligt. För min del är storleken på brösten ganska ointressant. Bröst är vackra och sköna oavsett storlek. Tror det finns många som tänker på samma sätt.

  • Thu 31 Oct 2019 10:19
    #2

    Vad är vanligt? Vad är ovanligt?
    Alla tycker ju som bekant olika.

  • Anonym (Calle­)
    Thu 31 Oct 2019 10:26
    #3

    Stoora bröst ska det vara. Härliga att lägga ansiktet mm emellan. Suga på stora bröstvårtor. Krama dem ordentligt

  • Thu 31 Oct 2019 10:46
    #4

    Alla bröst är ok tycker jag

  • Anonym (Kgkfk­f)
    Thu 31 Oct 2019 10:50
    #5
    Anonym (Calle) skrev 2019-10-31 10:26:32 följande:

    Stoora bröst ska det vara. Härliga att lägga ansiktet mm emellan. Suga på stora bröstvårtor. Krama dem ordentligt


    Tycker du ska tänka dig för innan du säger som du gör. Tjejer som har små kan bli ledsna. Alla är bra som de är. Punkt slut. Säger man sådana saker gör man bara så ännu fler plastikopererar sig.
  • Xzx
    Thu 31 Oct 2019 11:08
    #6
    Anonym (Kgkfkf) skrev 2019-10-31 10:50:05 följande:

    Tycker du ska tänka dig för innan du säger som du gör. Tjejer som har små kan bli ledsna. Alla är bra som de är. Punkt slut. Säger man sådana saker gör man bara så ännu fler plastikopererar sig.


    Då får dom väl bli ledsna? Människor har olika preferenser och det är något man får lära sig leva med och hantera. Det kallas att bli vuxen...

    Alla är inte lika bra på allt, alla är inte lika snygga osv osv. Deal with it!
  • Anonym (Kgkfk­f)
    Thu 31 Oct 2019 11:28
    #7
    Xzx skrev 2019-10-31 11:08:29 följande:

    Då får dom väl bli ledsna? Människor har olika preferenser och det är något man får lära sig leva med och hantera. Det kallas att bli vuxen...

    Alla är inte lika bra på allt, alla är inte lika snygga osv osv. Deal with it!


    Haha ja men det finns gränser. Och vadå alla är inte lika snygga. Små bröst är snyggare, tycker jag, men det säger jag inte högt. Av en anledning. Och jo alla är snygga på sitt sätt. Bara tyst.
  • Anonym (Kgkfk­f)
    Thu 31 Oct 2019 11:28
    #8
    Xzx skrev 2019-10-31 11:08:29 följande:

    Då får dom väl bli ledsna? Människor har olika preferenser och det är något man får lära sig leva med och hantera. Det kallas att bli vuxen...

    Alla är inte lika bra på allt, alla är inte lika snygga osv osv. Deal with it!


    Sådana som måste trycka ned andra är nog inte nöjda med sig själva. Innerst inne.
  • Anonym (Kgkfk­f)
    Thu 31 Oct 2019 11:29
    #9
    Xzx skrev 2019-10-31 11:08:29 följande:

    Då får dom väl bli ledsna? Människor har olika preferenser och det är något man får lära sig leva med och hantera. Det kallas att bli vuxen...

    Alla är inte lika bra på allt, alla är inte lika snygga osv osv. Deal with it!


    Du bryr dig kanske inte om andra, om de blir ledsna. Men jag gör det. Det är jag stolt för.
  • Anonym (Kgkfk­f)
    Thu 31 Oct 2019 11:30
    #10
    Xzx skrev 2019-10-31 11:08:29 följande:

    Då får dom väl bli ledsna? Människor har olika preferenser och det är något man får lära sig leva med och hantera. Det kallas att bli vuxen...

    Alla är inte lika bra på allt, alla är inte lika snygga osv osv. Deal with it!


    Kan tycka stora är fint med. Bryr mig liksom inte. För de thandlar mer om hur personen är i personligheten. Och som sagt. Snygga är alla på sitt sätt. Och den personen någon tycker är snygg tycker en annan kanske att den inte är det. Alla tycker olika. Och det är bra.
  • Thu 31 Oct 2019 12:05
    #11

    Självklart är alla olika. Alla är inte lika normativt snygga, har inte samma kroppar, intelligens, empati eller liknande.
    Men det betyder ju inte att man behöver trycka upp saker i ansiktet på folk. Man kan faktiskt hålla käften i bland också, även om det är svårt.
    I det här fallet är  snarast problemet att trådstartaren vill ha reflektioner kring SMÅ bröst, eftersom han verkar känna sig ensam om det.
    Sedan hoppar någon in och börjar hojta om att "stora bröst ska det va!".
    I en normalt funtat situation IRL, hade det framstått som synnerligen socialt inkompetent.
    Det är lite som att stå i kön på McDonalds och någon framför beställer en Big Mac, och den bakom vrålar till hela restarangen "NEJ, cheesburgare ska det ju va, fö fan!"
    Men i en tråd som denna så blir det rätt slätt off-topic.
    Jag förstår att en del vill synas och höras. Men då är det bättre att göra det i en egen tråd.

  • 21Uppe­VidFem
    Thu 31 Oct 2019 12:53
    #12

    OP/TS, små bröst är för fan också sexiga. Utan gigantiska hyllor så kommer du närmare hjärtat på kvinnan. Det är mer naturligt att känna större attraktion till större bröst men smaken är som baken. På vissa sätt är större sexigare, andra så är små sexigare.

    Äkta män av kultur uppskattar alla bröst. Sedan kan man dyrka kvinnornas lår också, eller rumpa och möjligtvis fötter. Våra attraktioner är olika, så bli inte besviken eller förvånad när folk tänker olikt.

  • Xzx
    Thu 31 Oct 2019 13:05
    #13
    Anonym (Kgkfkf) skrev 2019-10-31 11:28:38 följande:
    Sådana som måste trycka ned andra är nog inte nöjda med sig själva. Innerst inne.
    Jag trycker inte ned någon. Men att folk har olika åsikter och tycker att olika saker är fint - det får man leva med! Alla tycker inte att jag är snygg, and that's ok!
  • Anonym (Calle­)
    Thu 31 Oct 2019 13:43
    #14
    Xzx skrev 2019-10-31 11:08:29 följande:

    Då får dom väl bli ledsna? Människor har olika preferenser och det är något man får lära sig leva med och hantera. Det kallas att bli vuxen...

    Alla är inte lika bra på allt, alla är inte lika snygga osv osv. Deal with it!


    håller med dig
  • Anonym (Calle­)
    Thu 31 Oct 2019 13:43
    #15
    Xzx skrev 2019-10-31 11:08:29 följande:

    Då får dom väl bli ledsna? Människor har olika preferenser och det är något man får lära sig leva med och hantera. Det kallas att bli vuxen...

    Alla är inte lika bra på allt, alla är inte lika snygga osv osv. Deal with it!


    håller med dig
  • Anonym (Calle­)
    Thu 31 Oct 2019 13:43
    #16
    Xzx skrev 2019-10-31 11:08:29 följande:

    Då får dom väl bli ledsna? Människor har olika preferenser och det är något man får lära sig leva med och hantera. Det kallas att bli vuxen...

    Alla är inte lika bra på allt, alla är inte lika snygga osv osv. Deal with it!


    håller med dig
  • Anonym (G)
    Thu 31 Oct 2019 13:48
    #17

    Föredrar bröst i intervallet A-C. Större vill jag inte hon ska ha.

  • Anonym (Calle­)
    Thu 31 Oct 2019 14:04
    #18
    Anonym (G) skrev 2019-10-31 13:48:49 följande:

    Föredrar bröst i intervallet A-C. Större vill jag inte hon ska ha.


    Jag föredrar D och större
Svar på tråden Bröst