• erlaerla

    Stress eller sjukdom? Trötthet som kommer i vågor under dagen. Tröttpiggtröttpigg..

    Vad är detta? Kan det verkligen vara utmattning/stress?

    Hade en jobbig vecka förra veckan med dödsångest och två barn som sov illa och nu har jag i ca 6dagar varit sjukt trött! Under dagarna så går det som i vågor, trött en stund, pigg en stund osv... vafan är det? Olika långa stunder varje gång. Mestadels trött.

    Man hör bara att dom med UMS/stress är konstant trötta. Aldrig pigga.

    Är jag allvarligt sjuk? Börjar cancer med trötthet? Eller vad fan är detta. Ska det vara såhär nu? Hur ska jag orka med livet?

    Har ju som sagt sovit dåligt ett tag. Jag somnar och sover men drömmer massvis! Vaknar lätt av lilla dottern men somnar om igen men drömmer så fort jag stänger ögonen..

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2019-10-31 21:26
    Tagit prover som ferritin, järn, hb, dvitamin, folat, sköldkörtel. Allt är inom referens och skörldkörtelproverna är precis innan gränsen till hyper (t4 och tsh, t3 är bra)

  • Svar på tråden Stress eller sjukdom? Trötthet som kommer i vågor under dagen. Tröttpiggtröttpigg..
Svar på tråden Stress eller sjukdom? Trötthet som kommer i vågor under dagen. Tröttpiggtröttpigg..