• nhpn

    Jag köpte trosor!

    Jag köpte precis ett par använda trosor av en äldre kvinna i en annan stad. Diskret överlämning och ett vänligt hej, det var allt, helt anonymt.

    Jag funderar på att göra det igen, spänningen, desssutom härliga trosor.

    Kunde samtidigt bidra till hennes knappa ekonomiska situation, win-win helt enkelt :)

  • Svar på tråden Jag köpte trosor!
  • Långbenopluto

    hur kan nån tända på använda trosor med alla äckliga lukter etc?

    Förklara för nån som tycker det är sååååå snuskigt och äckligt.... jag vill försöka förstå....

  • Anonym (Sara)
    Långbenopluto skrev 2019-11-01 06:51:41 följande:

    hur kan nån tända på använda trosor med alla äckliga lukter etc?

    Förklara för nån som tycker det är sååååå snuskigt och äckligt.... jag vill försöka förstå....


    Vi kvinnor kommer aldrig förstå hur många män kan tända på det. Det är ganska vanligt förekommande
  • Anonym (Linda)

    Är flickvännens tre dagar gamla trosor i tvättkorgen lika intressanta undrar ju jag då? (obehaglig tanke för mig som kvinna)

  • Anonym (Bill)

    Jag förstår det inte heller, tycker det verkar äckligt. Men det är ju så det funkar - man kan inte förstå andras fetischer. 

    Jag tänder på att ta på mig rena sexiga trosor, inte många som förstår det heller. Inte ens jag själv förstår varför.Skrattande 

  • Anonym (Liselott)

    Min dröm är ett upplägg som följande:

    Få ett par trosor av en man, bära dem så många dagar han bestämmer och sen lämna tillbaka dem.

    Jag gillar min doft och förstår att män blir upphetsade av det.

  • nhpn

    Ja flickvänners trosor kan mycket väl vara inresanta.. fast kanske inte lika spännande ..

  • Anonym (Lixa)

    Jag har funderat rätt länge på att sälja trosor, men är lite oklar över hur man går till väga. Har du några tips? =)

  • Tukt
    Anonym (Lixa) skrev 2019-11-01 12:44:34 följande:

    Jag har funderat rätt länge på att sälja trosor, men är lite oklar över hur man går till väga. Har du några tips? =)


    Det första du bör göra är att se på män som korkade idioter som du kan lura en massssa pengar av för dina använda trosor.
    Jag säger inte att du är sådan. Men det finns en viss attityd bland en del som säljer. Och den attityden gör det liksom inte enklare att sälja.
  • Myskille61
    Anonym (Lixa) skrev 2019-11-01 12:44:34 följande:

    Jag har funderat rätt länge på att sälja trosor, men är lite oklar över hur man går till väga. Har du några tips? =)


    Skicka ett pm så kan vi prata om det.
  • Anonym (?)

    Varför vill man lukta på en vilt främmande kvinnas flytningar? Flytningar rensar liksom fittan från bakterier och snusk.. Men ja, jag är ju kvinna och inte en man. Män har ju ibland lite ..lustiga saker för sig.

    Undrar om det finns kvinnor som tänder på att lukta på mäns bajsränder i kalsongerna och intorkade spermafläckar?

  • Anonym (Sara)
    Anonym (?) skrev 2019-11-01 16:01:29 följande:

    Varför vill man lukta på en vilt främmande kvinnas flytningar? Flytningar rensar liksom fittan från bakterier och snusk.. Men ja, jag är ju kvinna och inte en man. Män har ju ibland lite ..lustiga saker för sig.

    Undrar om det finns kvinnor som tänder på att lukta på mäns bajsränder i kalsongerna och intorkade spermafläckar?


    Skulle inte tro det haha. Mäns sexualitet har inga gränser. Tror det är en biologisk instinkt
  • Anonym (Liselott)
    Anonym (?) skrev 2019-11-01 16:01:29 följande:

    Varför vill man lukta på en vilt främmande kvinnas flytningar? Flytningar rensar liksom fittan från bakterier och snusk.. Men ja, jag är ju kvinna och inte en man. Män har ju ibland lite ..lustiga saker för sig.

    Undrar om det finns kvinnor som tänder på att lukta på mäns bajsränder i kalsongerna och intorkade spermafläckar?


    Jag är kvinna och blir upphetsad av just doft... dock inte bajsränder eller intorkad sperma, men en varm svettig manskropp gör mig helt lost om doften är den rätta.
  • Pentra
    Anonym (?) skrev 2019-11-01 16:01:29 följande:
    Varför vill man lukta på en vilt främmande kvinnas flytningar? Flytningar rensar liksom fittan från bakterier och snusk.. Men ja, jag är ju kvinna och inte en man. Män har ju ibland lite ..lustiga saker för sig. Undrar om det finns kvinnor som tänder på att lukta på mäns bajsränder i kalsongerna och intorkade spermafläckar?

    Vet inte. Doftar kanske kvinnlig kåthet, och det triggar männen och deras fantasi? För ett tag sedan ville en främmande man ha ett par trosor av mig som jag fått fontänorgasm i. Jag fick slita en stund, men det var det värt, för han blev alldeles till sig när han sedan fick dem. ... (Bajs är däremot inte alls min grej.) ... /Pentra
  • Anonym (Anonym)

    Jag som man har funderat på att köpa och sälja trosor så på nätet. Dom verkar kunna betala några hundringar paret, så det verkar lönsamt.

Svar på tråden Jag köpte trosor!