• Anonym (studentrum)

    Vem binder vem?

    Det här med att binda varandra under sex är lite spännande. Men vem är det som binder vem i era förhållanden? Jag har fått uppfattningen att det oftare är kvinnan som blir bunden av mannen. Stämmer det?

    Sen....vad gör ni mer än att ni binder varandra? Hur och vad gör ni för att stegra spänningen? Öka intryck från alla sinnen etc? Har ni ögonbindel? Musik i hörlurar? Använder ni is, fjädrar etc?

    Berätta

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem binder vem?
  • Anonym (Swing for fun)

    vi binder väldigt sällan under rena sexlekar. Våra knytkalas är just knytkalas och väldigt ofta ingår suspension. Vi har också på senare tid börjat med selfsuspension. Himla skoj men då knyter man mera ruff and tuff än när man knyter på andra och suspenderar andra. Självklart förkommer det lite binda händer och liknande vid BDSM-lekar men som sagt nästan aldrig vid regelrätt sex. Skiljer rätt hårt mellan BDSM och liknande aktiviteter och sex.

  • Anonym (Kvinna)

    Jag binder min man och smiskar honom ibland, han är undergiven och jag dominant. Men inte varje gång vi har sex såklart, ibland har vi romantiskt vaniljsex också :)

    Han skulle aldrig få binda/smiska mig.

  • Anonym (whiplash)

    Jag kan göra både och men min man vill bara leka med rep på mig så okej, då blir det väl så. Clamps med kedja emellan, ridpiska är väl det som jag gillar. Han älskar att lägga tid på att göra en vacker rep-BH till mig, i svart och rött rep.

    Fast ibland känns det som att jag missar något, för jag är en dominant person i andra sammanhang.

    Jaja, man kan väl inte få allt.

  • Anonym (Tråkigt)

    Låter tråkigt vem vill lyssna på en massa ohörbart mummel från sin partner?

Svar på tråden Vem binder vem?