• Fri 1 Nov 2019 15:44
    263 visningar
    4 svar
    4
    263

    Är det normalt?

    En fundering jag haft ett tag..

    Jag har en pojkvän och allt är bra så..

    Men han tittar mycket på olika bilder av andra tjejer, och där är det också sexuella bilder halvnaket, porr relaterat osv ja ni fattar nog.

    Detta är något jag är obekväm med, men jag kan inte säga det till honom för då blir han sur på mig.

    Så min fråga är: killar som är 20år och runt där, är detta ett vanligt beteende? Och är det vanligt beteende att man skickar sånt till vänner eller att man nästan bara pratar om porr och sexuella saker med varandra?

    Jag vet inte hur jag ska göra för att få honom att lyssna på mig tycker inte det är kul eller speciellt trevligt mot mig som är hans flickvän..

  • Svar på tråden Är det normalt?
  • Fri 1 Nov 2019 16:31
    #1

    Normalt är det väl. Men det spelar ju ingen roll huruvida det är normalt eller ej utan om du tycker att det är okej eller inte.

    Själv hade jag inte varit tillsammans med en kille som höll på så. Hade tappat intresset för den killen direkt.

  • Fri 1 Nov 2019 16:43
    #2
    2barnsmorsan skrev 2019-11-01 16:31:08 följande:

    Normalt är det väl. Men det spelar ju ingen roll huruvida det är normalt eller ej utan om du tycker att det är okej eller inte.

    Själv hade jag inte varit tillsammans med en kille som höll på så. Hade tappat intresset för den killen direkt.


    Jag tycker ju inte det är okej, men det går ju inte in på honom.. Han säger att han hör men att han inte behöver hålla med mina ord.. Så störande och jag har sagt det många gånger men ändå är det alltid samma sak som att jag ska acceptera det.. :(
  • Fri 1 Nov 2019 16:44
    #3

    Det värsta är också att detta är något som ses och görs varje dag :/

  • Fri 1 Nov 2019 17:47
    #4
    Mario555 skrev 2019-11-01 16:43:36 följande:

    Jag tycker ju inte det är okej, men det går ju inte in på honom.. Han säger att han hör men att han inte behöver hålla med mina ord.. Så störande och jag har sagt det många gånger men ändå är det alltid samma sak som att jag ska acceptera det.. :(


    Nej då vet du nu vad du får om du väljer att vara med honom helt enkelt. Det är ju upp till dig om du vill ha en sån pojkvän.

    Jag tror inte på att försöka ändra på personer som inte själva vill ändra sig. Jag tror däremot på att välja väl vilka män man väljer att spendera sitt liv med. Det är ju helt upp till dig.
Svar på tråden Är det normalt?