• Anonym (Orgasm)

    Svårt att få orgasm

    Jag har svårt att få orgasm när jag har sex. Pojkvännen tror att han gör något fel även fast jag har sagt det många ggr att det inte är hans fel. Om han pullar/slickar mig så kommer jag. Har hänt någon enstaka gång att jag kommit när vi haft sex.

    Vi har testat med att han pillar på min gpunkt medans,men inte alltid att de hjälper ändå. Någon som har det lika som kan komma med tips?!

  • Svar på tråden Svårt att få orgasm
  • Anonym (Vanligt)

    Det är vanligt att kvinnor inte kommer av samlag. Har du fått orgasm vid samlag förut eller har han tidigare varit med tjejer som har fått orgasm? Du kan ju komma när han stimulerar dig på andra sätt, så det är en bra början. Hur gamla är ni? 

  • Anonym (Orgasm)

    Några enstaka gånger har jag fått orgasm med andra killar och ja han har varit med tjejer som fått orgasm.

    Vi är 35 och 36..

  • Anonym (Vanligt)
    Anonym (Orgasm) skrev 2019-11-03 17:53:36 följande:

    Några enstaka gånger har jag fått orgasm med andra killar och ja han har varit med tjejer som fått orgasm.

    Vi är 35 och 36..


    Ok, jag trodde att ni var yngre. Han borde ju förstå att alla kvinnor inte får orgasm av samlag. Det kan variera med partner också. Min fru fick orgasm med en tidigare pojkvän men inte med mig. Kanske han var lite större och uthålligare, det kan vara ganska små saker som gör skillnad. Jag försöker tillfredsställa henne med händer och mun i stället. Det lyckas ibland och ibland inte. Jag har inga bra tips, men om du i alla fall någon gång har fått orgasm av samlag och han har lyckats ge tjejer orgasm, så finns det kanske ändå chans att det börjar lyckas för er. Hur länge har ni varit tillsammans?
  • Anonym (Bill)

    Fullständigt normalt. 
    Finns inga mirakelmetoder. Dom flesta försöker väl med att på något sätt stimulera clitoris samtidigt, enklast är att kvinnan smeker sig själv under samlaget. Finns ju lite "parleksaker" också som funkar under samlaget, men det har inte funkat för oss, blir mer bökigt än skönt.

Svar på tråden Svårt att få orgasm