• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad anser du om ditt eget utseende?
  • Anonym (fake it til you make it)

    Jag röstade Snygg eftersom jag anser att jag ser bra ut och är attraktiv, även om  jag inte är nöjd med alla delar i utseendet. Men sammantaget, inklusive utstrålning och vad jag gör med allt. Har fått detta bekräftat så många gånger att jag till slut börjat tro på det. Så även om jag skulle vilja ändra på en del så är jag ganska nöjd:)

  • erikaABC
    Anonym (fake it til you make it) skrev 2019-11-03 21:02:41 följande:

    Jag röstade Snygg eftersom jag anser att jag ser bra ut och är attraktiv, även om  jag inte är nöjd med alla delar i utseendet. Men sammantaget, inklusive utstrålning och vad jag gör med allt. Har fått detta bekräftat så många gånger att jag till slut börjat tro på det. Så även om jag skulle vilja ändra på en del så är jag ganska nöjd:)


    Men varför då kalla sig fake it til you make it?
  • Anonym (fake it til you make it)
    erikaABC skrev 2019-11-03 21:22:11 följande:
    Men varför då kalla sig fake it til you make it?
    Därför att även mindre snygga kan bli attraktiva om de tror på det själv!
  • erikaABC
    Anonym (fake it til you make it) skrev 2019-11-03 21:23:27 följande:
    Därför att även mindre snygga kan bli attraktiva om de tror på det själv!
    Jo, men du var ju snygg?
  • Anonym (fake it til you make it)
    erikaABC skrev 2019-11-03 22:04:06 följande:
    Jo, men du var ju snygg?
    Ja men det kan väl gälla även mig om inte humöret är på topp. Har man en dålig dag kan man ju spela att den är bra och påverka utfallet, likadant med självkänslan.

    Ett tips alltså. Ta det inte så bokstavligt. Du kan ju svara på tråden istället för att dissekera andras signaturer.
  • erikaABC
    Anonym (fake it til you make it) skrev 2019-11-03 22:34:20 följande:
    Ja men det kan väl gälla även mig om inte humöret är på topp. Har man en dålig dag kan man ju spela att den är bra och påverka utfallet, likadant med självkänslan.

    Ett tips alltså. Ta det inte så bokstavligt. Du kan ju svara på tråden istället för att dissekera andras signaturer.
    Inget illa menat. Tyckte du hade en intressant infallsvinkel som jag blev nyfiken på.
    Jag tycker själv jag är medelmåttig. Vissa dagar känner jag mig ful
  • Storken
    erikaABC skrev 2019-11-03 20:36:42 följande:

    Vad anser du om ditt eget utseende?


    Jag röstade på snygg, även om man inte känner så alla dagar så var det alternativet som låg närmast.

    Hade varit spännande att se bild på alla för att se om man håller med i deras bedömning.
  • Storken
    erikaABC skrev 2019-11-03 20:36:42 följande:

    Vad anser du om ditt eget utseende?


    Jag röstade på snygg, även om man inte känner så alla dagar så var det alternativet som låg närmast.

    Hade varit spännande att se bild på alla för att se om man håller med i deras bedömning.
  • Anonym (fake it til you make it)
    erikaABC skrev 2019-11-03 22:37:14 följande:
    Inget illa menat. Tyckte du hade en intressant infallsvinkel som jag blev nyfiken på.
    Jag tycker själv jag är medelmåttig. Vissa dagar känner jag mig ful
    Jahaja då fattar jag. Har såna dagar jag med. Då kan ju min lilla titel komma väl till pass:P
  • Anonym (Alla)

    Jag tycker jag är allt från snygg till ful.

    En bra dag känner jag mig vacker. Jag ser mig själv i spegeln och slås av hur fin jag är osminkad, får till håret rätt, tar på mig favorittröjan. Kanske ser jag några positiva blickar av män under dagen. En annan dag ser håret fett ut, alla mina fina kläder är i tvätten så jag får ta något osmickrande, jag har sovit för lite och känner att allt bara är piss. Då känner jag mig ful.

  • Anonym (Ellie)

    Snygg. Jag har en bra genetisk bas att jobba med. Tycker själv att jag är väldigt snygg jobbklädd och sminkad. Sen lite mer medelsnygg hemma osminkad och i mjukis. Skulle behöva träna mer så det finns ju absolut förbättringspotential. Men utifrån de tre alternativen, definitivt snygg.

  • Anonym (H)

    Sminkar jag mig, fixar håret och klär upp mig kan jag vara riktigt jävla snygg och får massa uppmärksamhet. Men på senaste orkar jag helt enkelt inte.. Det blir mössa, knappt något smink och leggings liksom. Så är väl en medelmåtta nu för tiden.

Svar på tråden Vad anser du om ditt eget utseende?