• Anonym (Sugen)

    Brukar ni alltid spruta eller bli sprutade i?

    Brukar ni alltid spruta ? Körde på i morse men höll på sprutet en stund... hon kom typ två gånger o sa att hon var färdig... fick vänta till kvällen med att tömma kanonen , helt galen dag...

    Men till frågan , brukar ni alltid spruta i era kvinnor ? När kvinnan väl har kommit ? Fortsätter ni då? Min är så känslig efter hon har kommit en eller två ggr

  • Svar på tråden Brukar ni alltid spruta eller bli sprutade i?
  • Anonym (Man)

    Ja jag sprutar nästan alltid i henne, skönast så och vi båda gillar det mycket. Någon gång emellanåt blir det över hennes ansikte och bröst också.

  • Anonym (Grus i dojjan.)

    Ser alltid till att komma i munnen.

  • Anonym (Alltid)
    Anonym (Sugen) skrev 2019-11-03 22:12:21 följande:

    Men till frågan , brukar ni alltid spruta i era kvinnor ? När kvinnan väl har kommit ? Fortsätter ni då?


    Jag sprutar alltid när vi har sex. Oftast kommer vi samtidigt, men när hon har kommit så blir hon så känslig att hon oftast inte vill fortsätta med vaginalsex. Så har jag inte kommit samtidigt med henne, så brukar hon avsluta mig med munnen eller så runkar hon mig så jag sprutar på hennes bröst eller i hennes ansikte.
  • Slobbodan

    Tjejen vill bara komma en gång som några andra skriver blir hon för kännslig. Men ibland kommer jag före i henne o avslutar med smekningar. Då hon kommer först brukar den hamna på mage eller bröst.

Svar på tråden Brukar ni alltid spruta eller bli sprutade i?