• GrovyIe

    Ni damer på 165-175 cm

    Är det verkligen okay att vara 170-175 cm lång som kille?

  • Svar på tråden Ni damer på 165-175 cm
  • Anonym (p)
    GrovyIe skrev 2019-11-04 22:56:44 följande:

    Är det verkligen okay att vara 170-175 cm lång som kille?


    Hur kan det inte vara ok? Ska vi avliva killar med den längden?'
    Klart det är ok!
  • Anonym (Linda)

    Jag är 165 cm och min man är 195 cm. Vem bryr sig?

  • Anonym (korta män är sexiga)

    Ja jättefint, älskar kortare killar. Han jag dejtar nu är 1.74, en tidigare var 1.73, en var 1.69 , även dejtat killar som varit 1.80 och 1.90. Trivs allra bäst med de korta.
    Men det hänger ju på hur kroppen ser ut i helhet. Gillar slanka och lite seniga killar med synliga muskler och lite kroppsfett. Kan inflika att samtliga av de korta haft generösa och kraftiga kukar. WINWINFlört

  • Anonym (Alltså)
    Anonym (Linda) skrev 2019-11-04 23:18:26 följande:

    Jag är 165 cm och min man är 195 cm. Vem bryr sig?


    Det är väl det "normala" att tjejer dras till långa killar, därav frågan i trådstarten..
  • mammatill6
    GrovyIe skrev 2019-11-05 10:17:34 följande:

    Hur ska man kunna vara trygg och beskyddande om man har samma längd som ett barn?


    Vi lever inte på 1800-talet där mannens roll var att beskydda kvinnan. Sen inger man inte trygghet genom längden utan utstrålningen.
  • Anonym (Ja)

    Jag är 175, och visst får jag önska så ju längre desto bättre, gärna 195-200. MEN i det riktiga livet har det har inte spelat någon roll. Har varit tillsammans m kortare, samma, o längre, bodybuilders, smala, kramgoa, rika, fattiga etc o det finns så mkt viktigare saker än ytliga attribut. Är jag i relation med någon är det inget jag tänker på alls.

  • Anonym (korta män är sexiga)
    GrovyIe skrev 2019-11-05 10:17:07 följande:

    Hur ska man kunna vara trygg och beskyddande om man har samma längd som ett barn?


    Alltså jag kan säga att min nuvarande har den starkaste och mest muskulösa kropp jag känt. Han har fysiskt hårt arbete och tränar vid sidan om. Inte ett fettgram, bara muskler. Är extremt stark vilket säkert skulle kunna bli farligt om an använde den styrkan utåt. MIna långa killar har varit mer otränade och ganska svaga och sköra i kroppen. Kan säga att denna kille kan beskydda mig som ingen annan kunnat. Är också den mest oegoistiska, orädda och trygga person jag upplevt. Men jag söker inte män för att bli beskyddad i första hand. Jag vill ha män jag njuter av att beröra, titta på och samtala med.
  • Anonym (U)

    Hur menar du med okey?

    Korta män får också existera.

    Du får satsa på damer som gillar korta män.

  • knivskrik

    Jag är 167 cm, min sambo är 173 cm. Längd är det sista jag bryr mig om hos män.


    Through the darkness of future's past, the magician longs to see. One chants out between two worlds... Fire... walk with me!
  • Anonym (Popcorn)
    mammatill6 skrev 2019-11-05 11:02:07 följande:

    Vi lever inte på 1800-talet där mannens roll var att beskydda kvinnan. Sen inger man inte trygghet genom längden utan utstrålningen.


    Precis, utöver fortplantning behövs dem inte längre....
Svar på tråden Ni damer på 165-175 cm