• Anonym (Kattpappa)

    Vad gör husdjuren när ni har sex?

    Vi har två katter som envisas med att alltid sitta fint i ena hörnet av sängen när jag och min sambo har sex. Känns rätt så obekvämt att båda sitter där och stirrar. Slänger vi ut dem och stänger sovrumsdörren börjar det krafsas på dörren...

    Någon mer som har husdjur som agerar underligt när ni leker i sänghalmen?

  • Svar på tråden Vad gör husdjuren när ni har sex?
  • Anonym (Kattmamma)

    Den katten jag har nu flyr fältet och visar respekt. Andra katter jag träffat har suttit/legat bekvämt en bit bort och verkligen stirrat. Katter är ju underbara djur på många sätt och de verkar gilla att kolla på när husse och matte har sex. Då stirrar de och vägrar att lämna stället. De sitter liksom och myser bredvid de sexande och stirrar på utan att blinka. Sedan kan de gå iväg och göra annat när sexet slutat, men inte förrän det slutat. Känns som att ha publik ju.

  • Anonym (dömmer)

    Den ska ut annars ligger den och stirrar med en dömmande blick,,,,, i helveet häller , vi har en sån där svkräckare som sprutra luf och sätter vid dörren då låter han oss vara ....finns iget värre än att bli dömd av sin egen kattjävel

  • Anonym (Kattpappa)
    Anonym (Kattmamma) skrev 2019-11-05 21:01:40 följande:

    Den katten jag har nu flyr fältet och visar respekt. Andra katter jag träffat har suttit/legat bekvämt en bit bort och verkligen stirrat. Katter är ju underbara djur på många sätt och de verkar gilla att kolla på när husse och matte har sex. Då stirrar de och vägrar att lämna stället. De sitter liksom och myser bredvid de sexande och stirrar på utan att blinka. Sedan kan de gå iväg och göra annat när sexet slutat, men inte förrän det slutat. Känns som att ha publik ju.


    Men exakt! När vi är klara går de iväg och gör annat. Vet inte vad de är som lockar dem egentligen. Min tjej stönar ju så vet inte om missarna reagerar på det. Men men. Jag tycker deras uppträdande är sjukt störigt.
  • Anonym (Kåt tjej)

    Mina hundar bryr sig inte alls om vad vi gör.
    De ligger på sin plats i hallen och sover.

  • Anonym (Närgången katt!)

    Våran hankatt tycker om att lägga sig på mig när jag och min sambo har sex.. lite obehagligt då han inte ger upp i första taget!

  • Anonym (Smisk)

    Hunden reagerar på smisk, minsta lilla klapp så rusar den dit vi är och ska gärna sätta sig så nära det går. Blir orolig typ... Vägrar att gå från rummet. Och det är uppenbart att vi är "vänner", det är ingen bdsm här jag talar om...

  • Anonym (S)
    Anonym (Kattpappa) skrev 2019-11-05 20:32:33 följande:

    Vi har två katter som envisas med att alltid sitta fint i ena hörnet av sängen när jag och min sambo har sex. Känns rätt så obekvämt att båda sitter där och stirrar. Slänger vi ut dem och stänger sovrumsdörren börjar det krafsas på dörren...

    Någon mer som har husdjur som agerar underligt när ni leker i sänghalmen?


    Hade en liten hund som brukade hoppa upp och nosa på oss när vi hade sex, sen la han sig bredvid och blängde. Jag brukade stänga ut honom men det var en etta så då satt han utanför grinden stirrandes och gnällde. Smidigast var om han låg i sängen från början för då kunde man peta ner honom i fotändan och lägga täcket över, han gillade att sova så annars också så då bara fortsatte han att sovaSkrattande
  • Anonym (Pytonorm.)
    Anonym (Kattpappa) skrev 2019-11-05 20:32:33 följande:

    Vi har två katter som envisas med att alltid sitta fint i ena hörnet av sängen när jag och min sambo har sex. Känns rätt så obekvämt att båda sitter där och stirrar. Slänger vi ut dem och stänger sovrumsdörren börjar det krafsas på dörren...

    Någon mer som har husdjur som agerar underligt när ni leker i sänghalmen?


    Har inte lagt märke till att min pytonorm gör någon annorlunda när jag knullar.
  • Anonym (f d katt)

    Om min katt störde mig eller oss på det allra minsta lilla vis, som beskrivits i flera exempel i tråden, så skulle jag omedelbart fatta beslutet att katten var f d.

    En "kompis till mig" tyckte dock att det var trevligt att hunden ibland fick vara med när hon hade sex med sig själv.

  • Anonym (Husse)
    Anonym (Ystad) skrev 2019-11-06 20:30:08 följande:

    Vi har inte haft sex sen vi skaffade husdjur...


    Ungefär samma här.

    Jag har funderat på om min fru får för mycket moderskapshormoner.
Svar på tråden Vad gör husdjuren när ni har sex?