• Anonym (Simmerskan)

    Smeker du dina bröst u det sex?

    Hur gör ni andra, tar/smeker/klämmer/nyper ni er själva på brösten under sex? Är det i så fall för att ni själva blir kåtare av det eller för att kåta upp killen?

  • Svar på tråden Smeker du dina bröst u det sex?
  • Anonym (Tvåbarnsmamman)

    Ja det gör jag ganska mycket... tycker det är skönt och bröstvårtorna är känsliga så det gör mig ännu kåtare... Min man smeker och slickar gärna på dom också, supermysigt!

  • Viccan92

    Nej det gör jag aldrig. Tycker inte det är skönt. Jag blir våt av det men är inte direkt skönt. 

  • Anonym (H)

    Jag gör det om jag blir slickad, men jag gör det inte under sex. Jag gör det för min egen skull då det är skönt, gör det gärna inte inför partnern då det känns så krystat om han skulle se. Nä, är han under täcket och slickar så nyper jag på!

  • Anonym (Ashett)
    Anonym (H) skrev 2019-11-08 17:41:31 följande:

    Jag gör det om jag blir slickad, men jag gör det inte under sex. Jag gör det för min egen skull då det är skönt, gör det gärna inte inför partnern då det känns så krystat om han skulle se. Nä, är han under täcket och slickar så nyper jag på!


    Det är ju ashett att se tjejen ta sig själv på brösten, och nypa i bröstvårtorna under sex. Sjukt hett!
Svar på tråden Smeker du dina bröst u det sex?