• Anonym (Tomt)

    Saknar sex

    Längtar efter sex.

    Eller längtar efter både kramar kyssar smek blickar och sex.

    Men det är inget sånt här hemma längre. Han kommer hem sätter sig i soffan med mobilen eller till datorn. Sen när han lägger sig tar han mobilen och ligger med den 1,5-2 timmar.

    Har försökt mysa med han men han släpper inte mobilen.

  • Svar på tråden Saknar sex
  • Latinofire

    Det låter inge vidare, kan det vara så att han mår dåligt pga något? Har han betett sig sådär en längre period? Det viktigaste är ju att ni pratar om det :).

  • Anonym (Tomt)
    Latinofire skrev 2019-11-06 23:04:29 följande:

    Det låter inge vidare, kan det vara så att han mår dåligt pga något? Har han betett sig sådär en längre period? Det viktigaste är ju att ni pratar om det :).


    Har försökt prata men han pratar då om något helt annat.

    Han pratar bara om hur sjuk världen är hur sjukt Sverige är osv.

    Alla är idioter utom han och några få till i världen som vet vad allt rör sig om.

    Kan gå flera dagar utan att han pratar med mig.
  • Anonym (K30)

    Har exakt likadant hemma, är dock kille.

    Och det har varit så i över ett år.

    Hur gammal är du ts? Och hur länge har ni varit tillsammans?

  • Anonym (Tomt)
    Anonym (K30) skrev 2019-11-06 23:15:21 följande:

    Har exakt likadant hemma, är dock kille.

    Och det har varit så i över ett år.

    Hur gammal är du ts? Och hur länge har ni varit tillsammans?


    Är 46 varit tillsammans i många år.

    Detta har blivit värre sista året.

    Orkar inte känner mig värdelös
  • Latinofire

    Jag vet nog vad han pratar om då och det där är rätt komplicerat. Han mår dåligt pga att han vet vilket vanvett som pågår runtom i världen. Jag har själv lite av samma problem att man gärna grottar ned sig i mörka tankar om hur allting egentligen ser ut bakom rök och speglar.

    Sanningen gör bara ont, därför är det lättare att leva ovetandes om omgivningen.

    Men det är bra att du tagit upp det och nästa steg skulle då kunna vara att lyssna på vad han har att säga och försöka förstå.

    Men också värt att nämna hur detta påverkar ert förhållande.

  • Anonym (Linda)

    Jobbigt för dig! Låter som det är hela hans sociala liv som är problematiskt, inte bara sexet..

    Om du tex spontant börjar suga av honom, skulle han avbryta eller vilja fortsätta sexet?

  • Anonym (K30)
    Anonym (Tomt) skrev 2019-11-06 23:17:05 följande:

    Är 46 varit tillsammans i många år.

    Detta har blivit värre sista året.

    Orkar inte känner mig värdelös


    Känner mig också värdelös, vågar inte ens röra min sambo när man lagt sig för att sova, tex. Massage/stryka fingrarna över ryggen eller liknande just för man vet att man kommer få en diss. sen så får jag bara se in i en ryggtavla på kvällen medans skärmen lyser på andra sidan.
  • Anonym (Tomt)
    Latinofire skrev 2019-11-06 23:18:06 följande:

    Jag vet nog vad han pratar om då och det där är rätt komplicerat. Han mår dåligt pga att han vet vilket vanvett som pågår runtom i världen. Jag har själv lite av samma problem att man gärna grottar ned sig i mörka tankar om hur allting egentligen ser ut bakom rök och speglar.

    Sanningen gör bara ont, därför är det lättare att leva ovetandes om omgivningen.

    Men det är bra att du tagit upp det och nästa steg skulle då kunna vara att lyssna på vad han har att säga och försöka förstå.

    Men också värt att nämna hur detta påverkar ert förhållande.


    Jag vet oxå vad som pågår i världen jag är inte dum i huvudet.

    Men han säger att jag inte fattar..

    Jag har lyssnat i timmar på han men på mig lyssnar han inte om hag säger något.

    Det är bara onödigt prat säger han.
  • Latinofire

    Hårda nötter att knäcka, jättetråkigt att han agerar på det sätter även när du gett han den fina responsen.

    Aja jag kan ju tycka att en kvinna som du förtjänar bättre än så stackarn. Om det inte går att få en lite gnista hos den gamle rackarn så finns det alltid fler fiskar ute i havet som skulle ge dig dig det du förtjänar.

    Oavsett vad, var stark!.

  • Fritz08

    TS. Känner så väl igen mig i din längtan och att partnern hellre är ihop med teknik än med oss. Hustrun spelar på paddan eller vid datorn. Visst, vi pratar med varandra och umgås med glädje men sexlivet är stendött sen många år.

    Har du sagt till din karl att besöka en läkare/psykolog eftersom du inser att han mår dåligt?

    Har ni haft ett bra samliv innan han nu hellre ligger med mobilen än med dig?

Svar på tråden Saknar sex