• emmae1234

    Flertal Missfall

    Hjälp!

    Jag och min sambo har försökt att skaffa barn i två år. Under dessa två år har jag fått tre missfall och ett utomkvedshavandeskap. Efter mina tre missfal, alla i v 8, fick jag en utredning med de hittade inga fel. De sa att jag bara hade otur och bara att försöka igen, vilket vi gjorde och för några månader sen fick jag ett utomkvedshavandeskap. Har fått cellgifter som behandling för detta nu och mitt hcg sjunker fint. 

    Jag har frågat läkarna om hjälp men det verkar som jag inte kommer få någon. De säger att jag är ung och det är bara att försöka igen och att vi har haft otur... känns helt hopplöst och jag gråter varje dag för detta. 

    Finns det någon annan som har samma problem eller haft? Vad har ni fått för hjälp? Har ni tips på  någon klinik man kan kontakta för att få hjälp?

  • Svar på tråden Flertal Missfall
  • Ellendellen

    Hej! Jag fick tre missfall i rad sen utredning som precis som för dig inte visade något fel. Jag fick ändå trombyl och progrestron utskrivet till nästa graviditet och det verkar gjort susen, är i vecka 39 nu och väntar bara på att lilltjejen ska komma. Lycka till!!

Svar på tråden Flertal Missfall