• Anonym (Fråga­)
    Sun 10 Nov 2019 08:17
    19448 visningar
    138 svar
    138
    19448

    Jag är fd prostituerad. Fråga mig vad ni vill.

    Hej!

    Blev inspirerad av en annan tråd och vet att många undrar över prostitution/prostituerade men som man kanske inte frågar.

    Jag är en kvinna på 27 och har inte sålt sex på över 5 år nu.

    Så fråga på :)

  • Svar på tråden Jag är fd prostituerad. Fråga mig vad ni vill.
  • Anonym (Nyfik­en)
    Sun 10 Nov 2019 08:18
    #1

    Varför började du?

  • Anonym (Eva)
    Sun 10 Nov 2019 08:25
    #2

    Varför slutade du?

  • Koncen­tratio­n
    Sun 10 Nov 2019 08:28
    #3
    Anonym (Fråga) skrev 2019-11-10 08:17:16 följande:

    Hej!

    Blev inspirerad av en annan tråd och vet att många undrar över prostitution/prostituerade men som man kanske inte frågar.

    Jag är en kvinna på 27 och har inte sålt sex på över 5 år nu.

    Så fråga på :)


    Men du började i en mycket ung tid och du är fortfarande ung!!

    Vad var det som fick dig att börja med det?

    Valde du män?
    Liksom valde du enbart män som du tände på eller tog du i princip vilka män som helst?

    Hur mådde du den tiden och hur mår du idag?


  • Anonym (Fråga­) Trådstartaren
    Sun 10 Nov 2019 08:50
    #4
    Anonym (Nyfiken) skrev 2019-11-10 08:18:34 följande:

    Varför började du?


    Jag började när när jag mådde väldigt dåligt. Jag levde i en väldigt destruktivt förhållande och i slutet av det förhållandet började jag sälja sex. Idag förstår jag att det förhållandet bara utlöste det, jag har haft en jobbig uppväxt och att jag hamnade i prostitution hänger mycket ihop med det.
    Anonym (Eva) skrev 2019-11-10 08:25:16 följande:

    Varför slutade du?


    Jag slutade när jag träffade min pojkvän, nu då man. Han fick mig att må bra och jag ville leva och komma tillbaka till livet igen.
  • Anonym (V)
    Sun 10 Nov 2019 09:56
    #5

    Ställer du alltid upp när din man är sugen, eller är det numera på bådas villkor?

  • Anonym (Nyfik­en)
    Sun 10 Nov 2019 10:09
    #6
    Anonym (Fråga) skrev 2019-11-10 08:50:14 följande:
    Jag började när när jag mådde väldigt dåligt. Jag levde i en väldigt destruktivt förhållande och i slutet av det förhållandet började jag sälja sex. Idag förstår jag att det förhållandet bara utlöste det, jag har haft en jobbig uppväxt och att jag hamnade i prostitution hänger mycket ihop med det.
    Anonym (Eva) skrev 2019-11-10 08:25:16 följande:

    Varför slutade du?


    Jag slutade när jag träffade min pojkvän, nu då man. Han fick mig att må bra och jag ville leva och komma tillbaka till livet igen.
    Men behovet är pengar, var inte det drivande?
  • Anonym (Fråga­) Trådstartaren
    Sun 10 Nov 2019 10:36
    #7
    Koncentration skrev 2019-11-10 08:28:40 följande:

    Men du började i en mycket ung tid och du är fortfarande ung!!

    Vad var det som fick dig att börja med det?

    Valde du män?

    Liksom valde du enbart män som du tände på eller tog du i princip vilka män som helst?

    Hur mådde du den tiden och hur mår du idag?


    Visst var jag ung, var 19 när jag började.

    Det som utlöste det var ett destruktivt förhållande. Men jag tror mycket hängde ihop med min trassliga barndom.

    Jag kunde ha sex med vem som helst i princip. Oftast var det inga män som jag hade haft sex med i vanliga fall. Vissa var verkligen gamla gubbar. Vilket äcklar mig än idag.

    Då intalade jag mig att jag mådde bra men jag mådde fruktansvärt dåligt. Inget spelade någon roll. Ibland önskade jag att jag skulle träffa någon som hade ihjäl mig. Jag blev väldigt likgiltig tillslut.

    Idag mår jag bra. Jag tänker inte så mycket på det som varit. Det känns inte som jag gjort det? Jättekonstigt att förklara men det känns som ett helt annat liv, vilket det ju också var. Men jag är lycklig idag men såklart kommer ju det tillbaka till mig ibland och jag kan bli äcklad och ledsen men jag har lärt mig hantera det.
  • Anonym (Fråga­) Trådstartaren
    Sun 10 Nov 2019 10:39
    #8
    +1
    Anonym (V) skrev 2019-11-10 09:56:47 följande:

    Ställer du alltid upp när din man är sugen, eller är det numera på bådas villkor?


    Nej, sex är på bådas villor. Aldrig känt att jag måste ställa upp för min man.
  • Anonym (Fråga­) Trådstartaren
    Sun 10 Nov 2019 10:43
    #9
    Anonym (Nyfiken) skrev 2019-11-10 10:09:05 följande:

    Men behovet är pengar, var inte det drivande?


    Visst, det som drev mig var pengar. Men jag tror aldrig jag skulle hamnat i prostitution om jag haft en normal barndom. Så jag var i en kris där jag behövde pengar och sedan fortsatte det, för det "gjorde mig inget", jag upplevde också att det var lättare att jobba på det sättet än att gå till ett vanligt jobb.
  • Sun 10 Nov 2019 15:40
    #10

    Hur mycket pengar drog du in?
    Hur kom du i kontakt med dina kunder?

Svar på tråden Jag är fd prostituerad. Fråga mig vad ni vill.