• Anonym (EM)

    Farsdag

    Faan så ledsen jag blir.

    Har sambo och bonus barn.

    Med mig i detta har jag min dotter.

    Hennes biologiska pappa finns med han har valt sin nya familj sen många många år.

    Något som min dotter släppt.

    Idag var det ju farsdag.

    Min dotter hade köpt en liten chokladask till sin bonuspappa här hemma.

    Helt själv utan min påverkan.

    Hon ger honom den och han svarar "jag ska inte ha detta jag är ju inte din pappa"..

    Såg på min dotter att allt rasa inombords på henne.

    Så jävla klantigt sagt.

    När det är morsdag får jag inget av hans barn och jag har aldrig krävt det av dom.

    Dom har sina mammor.

    Men min dotters pappa vill ju ha med vår dotter att göra så saken är annat där.

  • Svar på tråden Farsdag
  • Anonym (g)

    Oj, där trampade han i klaveret .
    Han är ju hennes styvfar.
    Du kan fråga honom varför han gjorde så. Du kan också fråga hur han tror att det kändes för henne att bli dissad

  • Limeblad

    Nej vad ledsamt. Att han inte kan se att din dotter ville gör nägot fint för honom. Så sårande. Tycker du ska prata med honom och be honom förklara hur han resonerar och berätta hur du uppfattat att din dpyter upplevde det.

  • Anonym (.)

    Oj vad elakt sagt. Är ofta elak eller socialt klumpig? En normalt funtad människa hade ju hållit god min mot ett barn även om man innerst inne känt som din make.

  • smulpaj01

    Men ser de varandra som far/dotter? Annars är det ju inte konstigt med hans reaktion även om han självklart borde hållit god min och bara tackat.

    Min sons bonuspappa är verkligen pappa fullt ut, även nu trots att vi gjort slut.

    Han har t.o.m tatuerat in mitt barn på sin arm tillsammans med hans biobarn. Så för deras del är det självklart att han firas på fars dag även av mitt barn. Barnet har ingen närvarande pappa.

    Är ert förhållande väldigt nytt eller hur har ni gjort tidigare år? Hur gammal är dottern?

Svar på tråden Farsdag