• Anonym (anonym)

    för trång?

    okej så jag har en kille o vi är fett kåta på varandra och vill så gärna ha sex typ nu. vi har båda varit lite sjuka och inte kunnat träffa varann men nu ses vi imorgon.. jag är extremt orolig för en grej. idag när ja va hemma kände jag att ja ville vara säker på att jag var tillräckligt ?stor? för att kunna ha sex med honom. så ja testade med ett föremål som var liiite mindre än hans då han bara kan ha större kondomer. grejen är den att d tog jätte lång tid att få in den trots att ja satt i duschen! d gjorde ondare ju mer ja tryckte så kunde tyvärr inte få upp den hela vägen. slutade med att jag grät och nu är jag jätte nervös! finns d något sätt man kan bli mindre trång så snabbt som möjligt utan smärta? eller vad tycker ni att ja ska göra?

  • Svar på tråden för trång?
  • Mysigkille67

    Hej där

    Vet du jag tror att du är nervös inför det med din pojkvän och det kan bli så att kroppen spänner sig omedvetet

    Jag är övertygad att det kommer ge sig sen och inte stressa eller känna press då blir det raka motsatsen.

    Tat lungt och försöka slappna av inte tänka på så mycket för det är en del bäckar små som kan bli att man nästan kniper igen för mycket

    Hoppas det löser sig för dig

    ????

  • Mysigkille67

    Hej där

    Vet du jag tror att du är nervös inför det med din pojkvän och det kan bli så att kroppen spänner sig omedvetet

    Jag är övertygad att det kommer ge sig sen och inte stressa eller känna press då blir det raka motsatsen.

    Tat lungt och försöka slappna av inte tänka på så mycket för det är en del bäckar små som kan bli att man nästan kniper igen för mycket

    Hoppas det löser sig för dig

    ????

  • Anonym (E)
    Anonym (anonym) skrev 2019-11-11 00:56:46 följande:

    okej så jag har en kille o vi är fett kåta på varandra och vill så gärna ha sex typ nu. vi har båda varit lite sjuka och inte kunnat träffa varann men nu ses vi imorgon.. jag är extremt orolig för en grej. idag när ja va hemma kände jag att ja ville vara säker på att jag var tillräckligt ?stor? för att kunna ha sex med honom. så ja testade med ett föremål som var liiite mindre än hans då han bara kan ha större kondomer. grejen är den att d tog jätte lång tid att få in den trots att ja satt i duschen! d gjorde ondare ju mer ja tryckte så kunde tyvärr inte få upp den hela vägen. slutade med att jag grät och nu är jag jätte nervös! finns d något sätt man kan bli mindre trång så snabbt som möjligt utan smärta? eller vad tycker ni att ja ska göra?


    Det gör ont att stoppa in något i slidan om man inte är upphetsad. Mitt tips är att ni inte fokuserar på penetrerande sex i första hand utan gör det skönt för varandra genom at smeka varandra på kropp och kön först. Gärna med glidmedel. Ni kan ju ha sex utan penetration flera gånger innan så lär ni er mer om varandras kroppar och vad dom är skönt och ni blir mer avslappnade med varandra.

    För att penetrerande sex ska vara skönt för en tjej så måste man vara upphetsad och våt. Speciellt om du inte har haft sex innan och han är stor.
  • MrFlex

    Du kan nog inte jämföra en kuk med något annat även om storleken är densamma. En kuk är ju lite mjuk och följsam även vid erektion. Visst kan den bli väldigt hård på vissa men inte som en hårstrayflaska eller liknande.

    Ett tips är att du tar kontrollen och penetrationen. Låt honom ligga på rygg och sätt dig över honom. Då kan du styra både takt och djup. Använd gärna glidmedel även om du blir våt.

  • 21UppeVidFem
    Anonym (anonym) skrev 2019-11-11 00:56:46 följande:

    grejen är den att d tog jätte lång tid att få in den trots att ja satt i duschen! 


    Vatten är inget glidmedel. 
  • Anonym (E)
    21UppeVidFem skrev 2019-11-11 15:08:31 följande:

    Vatten är inget glidmedel. 


    O gud nej vatten är inget glidmedel. Vatten sköljer snarare bort det eventuella glidet som av lubrikation finns i slidan naturligt.

    Ts!
  • Anonym (anonym)

    okej jag förstår, men hur ska jag göra det möjligt att använda glidmedel utan att det blir konstigt? ja tror inte någon av oss har det heller..

  • Anonym (Saliv)

    Du kan använda saliv som glidmedel också.

    Mitt tips är att verkligen satsa på en bra, lugn och trygg atmosfär.

    Sätt dig grensle över din kille och lägg kuken mot hålet. Gör inte en grej av det utan hångla och smek varandra, kramas m.m. Lägg lite mer tryck mot kuken vartefter du blir kåtare - rätt vad det är slinker den in :)

  • Anonym (Fail)

    Du måste vara upphetsad - då blir det blötare och öppnas upp bättre.

    Kanske kan vara så att du är tvåkönad - att du har en snopp inuti som tar emot.

  • Oerhörd
    Anonym (anonym) skrev 2019-11-11 17:14:20 följande:

    okej jag förstår, men hur ska jag göra det möjligt att använda glidmedel utan att det blir konstigt? ja tror inte någon av oss har det heller..


    Om det känns konstigt att vilja att sexet blir skönt så kanske du ska pausa lite... lär dig hur du funkar, vad du blir upphetsad av och vad som känns skönt. Hans penis kan vänta med att penetrera dig tills din kropp värker efter att den ska göra det. Låt honom använda fingrar, läppar och tunga så länge. (I månader om du behöver det.) Han vill förhoppningsvis lära sig vad du gillar, annars är det ju ändå knappast lönt att ens fundera på sex.
  • NHult

    Vad försökte du stoppa in?
    en penis är ju liksom gjord för att komma in ;)


    Bloggar lite här på FL
  • Anonym (anonym)

    jag vill att sexet ska va skönt det är klart och jag är jättenervös med han och blir väldigt upphetsad av honom. hade bara hoppats att ja inte behövt göra sån stor grej av det liksom

Svar på tråden för trång?