• smulpaj01

    Min "väninna" sa....

    En vän eller numer vill jag kalla henne bekant, sa till mig igår att mina stora ögon gör att jag ser korkad ut, alltså ointelligent/dum och naiv ut. Jag blev rätt paff och kollade lite surt på henne och då såg jag mycket finare ut sa hon. Vad f*n menar hon med det?

    Sen sa hon att när hon pratar med mig så märker hon att jag är väldigt intelligent och inte nån dum bimbo.

    Men det värsta hon sa var att hon skulle vilja sticka nåt i mina boobs och punktera dom + att jag sträcker på mig för mycket och är för rak i ryggen hela tiden.

    Jag har silikon men väldigt små så det ser helt naturligt ut, ingen skulle ana men till henne har jag berättat. Blev ledsen av detta och hade bråkat med mitt ex igår så idag mår jag uselt och snart ska jag jobba. :(

    Hur ska jag tänka kring detta? Min riktiga vän blev förbannad och sa till henne, men sluta nu NN (hennes namn) denna kvinna är vacker båda på in och utsida deal with it....

  • Svar på tråden Min "väninna" sa....
  • Anonym (va???)

    Tänk så här: det är HENNE det är fel på. Troligen stör hon sig på dig eftersom du ÄR mycket snyggare och smartare än hon själv. Att hon uttryckte sig som hon gjorde säger mycket om henne, men inget om dig. Så vänd henne ryggen och tänk inte mer på henne. Avundsjukan gror överallt. 

  • Anonym (Mina)

    Uppenbarligen är det en person med mycket dålig självkänsla. Vissa personer kan bara lyfta sig själva genom att trycka ner andra. Tala om för henne att du är medveten om att du inte ser korkad ut och att du tycker att du har fina bröst. Om hon känner att hon måste klanka ner på dig har hon inget i ditt liv att göra.

  • Anonym (Grr)

    Socialt missanpassad skulle jag kalla den där personen. Sånt säger man inte om man har någorlunda social kompetens.

  • Anonym (Grr)

    Socialt missanpassad skulle jag kalla den där personen. Sånt säger man inte om man har någorlunda social kompetens.

  • Anonym (Grr)

    Socialt missanpassad skulle jag kalla den där personen. Sånt säger man inte om man har någorlunda social kompetens.

  • LittleSunshine84

    Personer som går mot personangrepp baserat på utseende har definitivt mer problem med sig själva än man kan tro. Hon är väl avundsjuk på din ståtliga hållning?

    Bry dig inte, det är hon inte värd.

  • Anonym (E)

    Uppenbarligen är hon ju avundsjuk på dig.

    Har också mött på brudar som hållit på och kommenterat mitt utseende i såna där inlindade pikar.

    Skit i henne, det är inte värt att ens tänka på!

    Men visst förstår jag att det tar på en när nån håller på sådär...

  • Anonym (E)

    Uppenbarligen är hon ju avundsjuk på dig.

    Har också mött på brudar som hållit på och kommenterat mitt utseende i såna där inlindade pikar.

    Skit i henne, det är inte värt att ens tänka på!

    Men visst förstår jag att det tar på en när nån håller på sådär...

  • Zaxika

    Hade du bett om hennes åsikt?

    Om nej, be henne fara och flyga. Man kan ju undra vad hon ville att du skulle göra med den informationen.

    Sådana vänner behöver man inte ha.

  • Akidoki
    smulpaj01 skrev 2019-11-13 12:43:49 följande:

    En vän eller numer vill jag kalla henne bekant, sa till mig igår att mina stora ögon gör att jag ser korkad ut, alltså ointelligent/dum och naiv ut. Jag blev rätt paff och kollade lite surt på henne och då såg jag mycket finare ut sa hon. Vad f*n menar hon med det?

    Sen sa hon att när hon pratar med mig så märker hon att jag är väldigt intelligent och inte nån dum bimbo.

    Men det värsta hon sa var att hon skulle vilja sticka nåt i mina boobs och punktera dom + att jag sträcker på mig för mycket och är för rak i ryggen hela tiden.

    Jag har silikon men väldigt små så det ser helt naturligt ut, ingen skulle ana men till henne har jag berättat. Blev ledsen av detta och hade bråkat med mitt ex igår så idag mår jag uselt och snart ska jag jobba. :(

    Hur ska jag tänka kring detta? Min riktiga vän blev förbannad och sa till henne, men sluta nu NN (hennes namn) denna kvinna är vacker båda på in och utsida deal with it....


    Helt uppenbart klarar du den här typen av elakheter. Du har lyckats klämma in 5 positiva saker om dig själv i trådstarten, och det är ju helt rätt sätt att bemöta negativa tankar. Fortsätt att vara snäll mot dig själv.
Svar på tråden Min "väninna" sa....