• Anonym (A)

    Skulle du 20-åriga tjej ligga med 45-årig man?

    Du kommer spontant i kontakt med en 25 år äldre man som du tycker är trevlig och som kan mycket och mer om det du är intresserad av.

    Du nämner att du gillar exempelvis en viss författare eller regissör och han berättar saker du inte känner till. Han är artig och uppträder korrekt/trevligt.

    Skulle 45-åringen kunna bli föremål för ett samlag er två emellan eller är åldersskillnaden ett stort no-no?

  • Svar på tråden Skulle du 20-åriga tjej ligga med 45-årig man?
  • Anonym (A)
    Anonym (C) skrev 2019-11-13 17:42:28 följande:

    Kräks vid tanken.


    Varför då?
  • Anonym (E)

    45 år är väl inte så farligt? Träffade en man på 43 år när jag var 25. Vi höll ihop i 7 år och fick ett barn tillsammans.

  • Anonym (Nej)

    Från mitt eget perspektiv som kvinna har jag aldrig attraherats av äldre än mig själv. Haft motsatsen istället förutom mellan 20-25 då de nästan bara var jämngamla killar som gällde. Men sen efter 30 kunde det plötsligt bli 10 år yngre och nu vid 50 kan det bli 20 år yngre och ibland mer. Trots detta kan jag inte låta bli att undra om de inte innerst inne känner lite motvilja mot detta som jag själv gjorde? Förfallet liksom...

    Det kändes perverst för mig med äldre när jag var i tjugoårsåldern och däromkring, som att ligga med sina föräldrar ungefär. Jag har aldrig kunnat känna attraktion för äldre utseenden. Men om de mot förmodan sett väldigt unga ut och betett sig väldigt ungdomligt så kanske jag hade klarat det?

    Bäst är väl trots allt jämnåriga och samma livsresa och intressen kan jag känna iallafall för kärlek och relationer.

  • Anonym (hahaha)
    Anonym (A) skrev 2019-11-13 17:36:06 följande:

    Du kommer spontant i kontakt med en 25 år äldre man som du tycker är trevlig och som kan mycket och mer om det du är intresserad av.

    Du nämner att du gillar exempelvis en viss författare eller regissör och han berättar saker du inte känner till. Han är artig och uppträder korrekt/trevligt.

    Skulle 45-åringen kunna bli föremål för ett samlag er två emellan eller är åldersskillnaden ett stort no-no?


    Nej verkligen inte. Man vet aldrig, men definitivt inte för att karlen ifråga briljerar med att visa att han känner till författare eller regissörer- Jag gillar  (mycket!) både litteratur och film men att en man skulle tro att det skulle få mig att sära på benen - alltså hur tänker du? 

    Du har en klassisk kulturmans grandiosa självbild? 
  • Anonym (A)

    Jag vill bara ha spontana reaktioner. Föreställer mig inte att det ska hända.

  • Anonym (A)
    Anonym (Kul) skrev 2019-11-13 18:34:14 följande:

    Absolut, det hände vid den åldern.


    Hur blev det så?
  • Anonym (Eva)

    Jag var ensamstående mamma vid 21 och träffade då en man på 44 som raggade upp mig. Så ja det hände mig.

Svar på tråden Skulle du 20-åriga tjej ligga med 45-årig man?