• Sprallig

    Vart träffa singeltjejer?

    Vart finns singeltjejer egentligen? Jag bor i Stockholm (världens mest singeltäta stad) brukar det kallas och jag är över 30 men inte fan stöter jag på singeltjejer i min vardag. Alla är upptagna.

    Jag har varit singel hela mitt liv och jag börjar bli trött på det här. Vart ska jag leta?

  • Svar på tråden Vart träffa singeltjejer?
  • Sprallig
    Anonym (Ylva) skrev 2019-11-13 22:52:24 följande:

    Tinder


    Och om man inte får några matchningar där?
  • Anonym (Polisen)

    Tjejer är känsliga så börja med att fila på språket. Det heter -Var träffa singeltjejer?.

  • Anonym (Ylva)
    Sprallig skrev 2019-11-15 20:43:42 följande:

    Och om man inte får några matchningar där?


    Du är inte ensom om det. Min kompis kände samma så han betalade så han kunde se vilka som hade swipat ja på honom. Tycker det va smart gjort av honom så rekommenderar det till alla som har det lite tufft på tinder.
  • Anonym (53)

    Det är svårt o dejta, tjejer har mycket mer alternativ o om du inte verkar vara bland top 10 så sorteras du ut.

    Sen har alla olika smaker o stilar, du kanske inte är typ 10 för nån men hamnar etta på nån annans lista.

    Du kan egentligen bara leta vidare tills du hittar nån, testa krogen, dejtingsidor, dejtingappar, se dig om i vardagen, kollegor eller främlingen på tunnelbanan som du pratar med.

Svar på tråden Vart träffa singeltjejer?