• Anonym (FundersamaElla)

    Svullen och sympton men inget plus?

    Hade bim igår, men på testet tycks det se ut som ett svaaagt plus. Någon dag var den lite starkare. Har lite halsbränna sen 1,5 v tillbaka, illamående som kommer o går, svullen mage-hård och svullnaden börjar ovanför muffen), extremt känslig, jättetrött, blöder mkt vid tandborstning och ömma bröstvårtor. Jag har varit inställd att det är ingenting men det är svårt när symptomen visar sig konstant. Barnmorskan säger att jag bör vänta men ni vet hur det blir, varje timma känns som.evigheter.. bifogar bild på test och mage. Tacksam för all tips!

  • Svar på tråden Svullen och sympton men inget plus?
  • Anonym (FundersamaElla)

    Ja, idag. På 10 sekunder kom ett ljust streck dock ser ut som spök, men dök upp väldigt snabbt. Ingen mens än. Dock fick jag igår.kväll lite lätta smärtor på sidorna och lite på.ryggen. än så länge känns det inte som mensvärk. Brösten är mer ömma och känsliga, kan inte sova på magen längre. Så vet ej, varje dag känns som evigheter :p

  • Solros2
    Anonym (FundersamaElla) skrev 2019-11-19 13:39:55 följande:

    Ja, idag. På 10 sekunder kom ett ljust streck dock ser ut som spök, men dök upp väldigt snabbt. Ingen mens än. Dock fick jag igår.kväll lite lätta smärtor på sidorna och lite på.ryggen. än så länge känns det inte som mensvärk. Brösten är mer ömma och känsliga, kan inte sova på magen längre. Så vet ej, varje dag känns som evigheter :p


    Håller hårt tummarna!
  • Anonym (FundersamaElla)


    Bim +6 och endast ett tunt spökstreck. Molvärk kvar och ömma bröst. :/
Svar på tråden Svullen och sympton men inget plus?